overstap naar BX GTI

• Roy

Ok toch ff reageren hier op

Weet niet waar je het van aan haalt die power maar zeker nite uit die bx gti.

Kom op zeg 122 pk en een top van 193 een beetje sportieve auto vliegt door de 200.

Dan dat weg gedrag. Heb ik het nog helemaal niet over het uiterlijk

Wie wil je na doen sjonnie uit Flodder hahaha goed genoeg tijd hier aan besteed

• RD

Vindt een een BX ook niet echt fraai, maarja smaken verschillen.

't Ding heeft trouwens wel 160 pk 7,9 naar de honderd en een top van 218 km/h

gaat volgens de stat. wel sneller dan norm. crx'en. MAAR hij is nog steeds niet echt fraai.

• PJ

Hehehe…mafkees :D

• Ricardo

Ik moest in het begin van deze topic wel lachen om die sjonny-BX, MAAR nu wordt je wel een beetje irritant met je bijdehande teksten!! schei uit of rot op naar Citroenprikbord of ben je daar óók al weggejaagd!?!?!

meschien dat de web-dokter dit leest en dat hij deze tipic weg kan halen want alleen de tekst al…..“overstap naar BX GTI” Blèèèèè…..!!!

we zitten hier op een Honda-site en géén ander merk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Luder

en mij ookPJ schreef:

>

> Jij mag mij proberen er uit te rijden……

• Luder

V-TECH? is dat iets nieuws?

Dennis schreef:

>

> Tijd om een CRX V-TECH aan te schaffen en dan een sprintje

> trekken met dat plastieke monster van je?????

• Luder

hoe durf je een bx met een honda te vergelijken sukkel

• Dennis

Luder niet gaan schelden doe ik ook niet

• Robbie

Ik word een beetje misselijk van die gast zoals hij over dat lelijke monster van hem praat!!

• Hondafreak

Dennis waar ben je nou mee bezig??

Dat je je mening geeft best maar ga nou opeens niet lopen uitdagen met een Citroen…..mocht die meeting ooit komen dan kan er eventueel er over gepraat worden wat dit op inet is beetje kinderachtig….

Maarja mijn mening ;)

-=HONDA,THE POWER OF DREAMS=-

Irc:#xXxagents. :P (te maken met cs spel geen autos ;))