overstap naar BX GTI

• Dennis

PJ,ik begin toch een beetje nieuwsgierig te worden in wat voor een auto je rij,die zo weinig ruimte heeft.

Het is toch geen Honda S800 of een van de beginmodellen van de Civic {1978}?

Misschien kan je er een mooie quiz van maken.

De BX die ik heb is BX 1900 GTI met 158 pk van 1988 dit model is redelijk zeldzaam omdat hij maar een 1,5 jaar in productie is geweest.

Kijk anders eens op www.marktplaats.nl voor een BX….

• PJ

Quiz is wel leuk…..Twee stoelen, twee deuren, twee liter cilinderinhoud, tweehonderdveertig pk, twee keer raden :D

Zal marktplaats eens in de gaten houden, kijken of ik binnenkort ook kan roeleren in een BX…….lekker cruisen over de boulevard, helemaal da bomb dan!

• Ricardo

Overstap van Honda naar Citroen???? daar heb ik maar 1 zin voor over……hahahahhahahahahhahahahahahahahhaha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• foo fighter

heb geen petje op als je dat denkt en ook geen crx.heb een accord met dezelfde aantal pk`s als jouw plastiek bx

• PJ

Je meent ´t ;):D

• Luder

zullen wel lekkere wijven zijn hahahahahaaa

Dennis schreef:

>

> HE,ik was vroeger ook een van jullie crx rijders maar er is

> meer dan dat.

> De BX heeft ook een lowrider systeem een de meiden vinden dat

> zeer impossant als ik aan het cruisen ben.

> Ik heb met deze BX meer dames versierd dan met de CRX en dat

> is voor mij een goed bewijs……

• Luder

een citroen BX behoort samen met de citroen visa en citroen axel tot de aller lelijkste autos ooit gemaakt!!!!!

bx''en zijn voor geitesokken volkskrant lezers die graag naar frankrijk op,vakantie gaan

• Button

Jongens jongens toch als onze bx rijder jullie duidelijk wil maken dat dit een goede auto is,kom dan met tegenargumenten,maar niet met die hahahaha teksten

Een bx met 160 pk zou ik ook wel eens willen proberen,waarom niet al de opgeschoten happy hardcore petjes in de civic/crx jes ben ik ook niet meer echt blij mee……….jullie wel?

• OzzY

Een BX is ook niet echt de sterkste chassis, dus voor de veiligheid tegenover een CRX is heeeeeel weinig. Roesten doen de Citroen's net zo hard als de CRX'en.

Met alle respect voor die BX, maar kan me nog herinneren dat ik ooit met een 1.6i kadett een BX GTI bijna kon bijhouden, voor de snelheid zou ik ook geen BX nemen.

Ik heb via de zaak een Berlingo 2.0 HDI gereden, moet toegeven rijd erg heerlijk zo'n HDI met 90 diesel pk's. (top van ca. 170km/h!!!). Als ik thuiskwam was ik toch weer blij om in me Civic te kunnen rijden.

Wens je veel rij-plezier met je BX……

• MAT.VTi

120 pk/liter…….heh ik weet'm!!!!! leuk spul. Das tenminste een chickmagnet!!!