overstap naar BX GTI

• Ricardo

Ja, sorry hoor, maar wat voor reacties verwacht die BX-ryder dan….. zo van; hé tof man dat je bent overgestapt van Honda naar Citroen!!! op het Hondaprikbord!?!?!?

kijk, dat je tevree bent met je BX is hardstikke mooi voor je en ik hoop dat je er ook lang plezier van zult hebben maar ga dan niet van dat soort mailtjes plaatsen op`t Hondaprikbord maar op`t Citroenprikbord!! daar zal je mening meer gewaardeerd worden(logies natuurlijk) en als je dan toch hier je nieuwe vinding meld…..tjá dan kan je van die reacties krijgen van Honda-drivers, zo van……hahahahhahahahaha een Citroen wat een afgang!!! en als je bij Citroenprikbord dat schrijft dan krijg je wel positieve reacties!!!!

maargoed, ik zal me van de goede kant laten zien ………Hé ex-crx driver! nog heel veel rijplezier met je BX-gti en veilige kilometers want het blijven een hoop PK`s onder de kap….

grtzzz…..Lude-driver for everrrrrrrr.

• Dennis

Ehh,OzzY bij ons in de buurt zijn er wel eens wat zware ongevallen geweest met crxen en wat mij opviel was dat beide doordemidden waren.

Dit is jammer genoeg echt waar,en misschien dat andere mensen dat kunnen beamen…..

• Luder

al had die bx 300 pk dan is ie nog steeds niet mooi

Button schreef:

>

> Jongens jongens toch als onze bx rijder jullie duidelijk wil

> maken dat dit een goede auto is,kom dan met

> tegenargumenten,maar niet met die hahahaha teksten

> Een bx met 160 pk zou ik ook wel eens willen proberen,waarom

> niet al de opgeschoten happy hardcore petjes in de civic/crx

> jes ben ik ook niet meer echt blij mee……….jullie wel?

• Michel

Ik vind het knap hoor!

Van het genot van een Honda naar een BX…

Ik zou ook wel een bx willen (status)

Er was vroeger een anti-bx-club, met veel foto's van in elkaar gemepte bx-en..geweldig.

Toen ik naar mijn eerste auto ging kijken ben ik even bij citroendealer langsgegaan. hij vroeg naar het budget en dat was 500 gulden. Ik kon 5 bx-en meenemen voor dat geld.

Wel leuk van die vering… met 130 over een drempel in de stugste stand=deuk in het dak…. geweldig!

Grote klasse man! Mocht je eens in de buurt van Harderwijk komen dan moet je effe langswippen

Groeten michel

• Hondafreak

Mja erg handig om je melding over BX hie rneer te zetten is blijkbaar niet handig…

Ieder zijn eigen smaak….maar laat daardoor ieder nog wel in zijn waarde ;).

Vind het wel een mooi einde voor deze topic…Kortom laten we plz kappe hiermee steeds zoveel lezen….

Maarja::: Honda 4 life :P.

Greetingzz Ronald

• OzzY

Dit wil ik ff kwijt……ik vind dat de meeste mensen op deze forum Geweldige mensen zijn………..met altijd leuke reacties.

misschien een idee om de mensen op deze forum eens samen te brengen op een meeting ofzo…??

• Robbie

Geen slecht idee

• Dennis

Zijn jullie dan niet een klein {waarschijnlijk wel} bang dat ik jullie allemaal zoek rij met mijn BX MONSTER?????

Angst voor mijn BX is trouwens heel normaal indien je in een Honda rij

GO PLEASURE????? DRIVE BX!!!!!!!!!!!!!!

• PJ

Jij mag mij proberen er uit te rijden……

• Dennis

Tijd om een CRX V-TECH aan te schaffen en dan een sprintje trekken met dat plastieke monster van je?????