ik had nog 1 vraagje wat rij jij in zijn 3 ik kan met mijn 90pktje 130 in de 3de versnelling
Wat betreft de trilling….. of het is je homekneet(links of/en recht) of het is je stuurhuis die beschadigd is of het zijn je steekassen(meschien krom getrokken bij een eerder zwaar ongeluk??) of je moet je voorste wielen eens uitlijnen of je nieuwe banden zijn door een fabrieks-foutje niet goed uitgelijnd(komt vaker voor!!) jaja, je bent nog wel ff bezig met dat soort geintjes, hahaha….
en wat je ook kan doen is gewoon ff bij meerdere garages langs gaan en gewoon een monteur er een stukje in laten rijden die kan het je ook denk ik wel vertellen maar wel langs meerdere garages gaan hè!!!! want dan weet je tenminste zeker dat je niet opgelicht wordt(komt óók vaker voor dan je denkt!!) dus nogmaals, trek er ff een daagje voor uit en toer wat rond en gaan ff langs 3 of 4 garages en je hebt dan denk ik wel een beetje overzicht wat er aan de hand is en wat het gaat kosten want dat kunnen die monteurs je gelijk vertellen!!
nou hopelijk kan je wat met deze info en als je het weet moet je het maar eens hier op het prikbord vertellen, ben wel nieuwschierig wat het was!!
grtzzz….Lude-driver.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?