OpenAirIntake

• Tjerk

ik begrijp het wel maar er wordt hier gedaan of het zo dom is wat ik vraag

• @rend

er is maar een antwoord op je vraag. bij een open luchtfilter hoef je verder nix aan te passen. je sound wordt mooier that's all.

als je nou snelle ventieldopjes zou kopen dan is het een ander verhaal. Dan moet je echt je complete auto ombouwen:)

• honda lunatic

het geeft niet tjerk jij stelt een vraag sommige geven gewoon antwoord maar andere de zogenaamde snelle hondapatsers willen graag dat iedereen weet hoe snel hun honda is,doe maar gewoon wat je wil doen en schurft aan de rest.

ik groet u en alle andere snelle patsers

• Arie

Jongens voor de duidelijkheid: ik rij met een volledig getunde B16A2 met alles erop en eraan (JDM-CTR nokkenassen komen nog, dan heb ik 200 pk's), ik heb reeds 185 tot 190 pk (krukaspk's), ik rij met een Honda coupe, voor Brembo remschijven en Ferodo ds 2500 remblokken, achter rij ik nog steeds met trommels, op het circuit in Duitsland op de Nurnbergring de Nord Schleife heb ik geen last van Fading en remde net zo goed als een kennis van mij met een originele Vti hatschback met aanpaste remmen, andere schijven voor en rondom ook remblokken van Ferodo ds 2500, de standaard Accord V-tec (212 pk) remde met standaard remmen slechter.

Kijk je weet pas wat het is als je er ervaring mee hebt uit de eerste hand en niet door er alleen over te praten of te theoretiseren.

En ja ook ik ga achter schijven plaatsen, maar met maar 1 reden: “Het staat zo mooi”, maar voor de remwerking is het weggegooid geld. Behalve als je met meer dan 250 pk gaat rijden en op het circuit, maar dan moet je ook de remdrukverdeler aanschaffen want anders is het nog niet echt veilig.

Wat wel belangrijk is, is om je wegligging aan te passen want die is K*t van Honda alsook te standdaard remmen van Honda ook K*T, voor het verbeteren van de wegligging zijn alle bushings vervangen, 4 veerpootbruggen geplaatst, stabilisator stangen voor en achter, verlaagd en koni sports dempers met instelbare demping geplaatst en achter camberset geplaatst (5 graden negatief)

Maarre trommels achter ZIJN RUIM TOEREIKEND!!!!!

Groet Rob

• Genesis

De coupe ESi uit '94 heeft standaard achter trommel, de mijne was voor de swap een esi, dus…..

Groet Rob

• Stefan VTEC

Arie je hebt me overtuigd,ik ga voor ook trommels plaatsen,veel beter!

• Genesis

Heb ik nooit gezegd, dat trommels beter zijn dan schijfremmen achter, ik zeg:“dat trommels tot zeker 200 pk ruim toereikend zijn”, comprende amigo,

Groet Rob

• wim

simpel voor de abs !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• FF

je bent wel slecht ingelicht zeg ! openluchtfilter en dan denken dat je extra pkaas krijgt? dachutnie, waarom zou je je remmen aan passen? omdat je auto nu ineens sneller optrekt? en de topsnelheid met 50 km is gestegen? hehehehe

van wie heb je dat eigenlijk, dat als je een openluchtfilter monteerd dat je dan ineens zoveel xtra pk krijgt?

• Grousta

Je valt in herhaling geloof ik.