Te Koop: Volkswagen Golf 1.6 Manhattan

• Menno

Te Koop: Volkswagen Golf 1.6 Manhattan

met veel extra's & foto's/ details zijn te bezichtigen op:

www.mendv.tk

CHECK NU !! gelieve alleen antwoorden via mail

• alex

Heb mijn Golf van het werk vandaag ingeruild voor het allernieuwste type, die rijdt heel wat beter dan de vorige lichting, maar kan het nog steeds niet aan tegen een civic die ligt beter op de weg.

Hoop wel dat ik niet zo vaak meer naar de garage moet met de nieuwe motoren, zelf denk ik van niet, met de Honda hoef ik nooit naar de garage ook niet na 300.000km behalve uitlaat en banden is er nog niets kapot gegaan maar verwacht binnenkort wel de remschijven voor deze trillen maar misschien een keertje afdraaien. remblokken zijn een keer vervangen alsmede remschoenenMenno schreef:

>

> Te Koop: Volkswagen Golf 1.6 Manhattan

> met veel extra's & foto's/ details zijn te bezichtigen op:

>

> www.mendv.tk

>

> CHECK NU !! gelieve alleen antwoorden via mail

• Luder

ja die golf wil hier vast wel iemand van je kopen:(

een bewijs van het IQ van een VW rijder:D

• Jasper

Nou Loeder,

Nooit geschoten is altijd mis.. bovendien is de kans dat er hier een Honda rijder z'n Honda helemaal zat is, behoorlijk groot! :D

Dus waarom geen Golf ;)

• Luder

wat hebben toch veel niethonda rijders belangstelling voor dit honda prikbord

er zijn best wel goede duitse autos,maar dan hebben we het wel over audi bmw mercedes en porsche en niet over die 13 in een dozijn meuk waar het grootste deel van nederland in rijd dat niks van autos weet,rij een willekeurige modale buurt in en tel de astras en golfjes:(

• Jasper

Ook ik ben geen liefhebber van de auto's waar iedereen in rijdt, maar die golfjes worden natuurlijk niet voor niks zoveel verkocht. Mijn droomauto zal het ook niet zijn, maar puur als vervoersmiddelis er niks mis mee..

• Luder

daar heb je gelijk in jasper

in nederland is de''duitse degelijkheid'' gewoon een cliche onder de mensen die niet echt auto liefhebber zijn,terwijl uit alle statistieke blijkt(ook de duitse tests) dat japanners veel betrouwbaarder zijn dan europese autos

in de jaren 70 hadden japanse autos een slecht en goedkoop imago,en ze roesten toen al in de showroom,maar het is nu 2003 en er is dus veel veranderd en in de techniek lopen ze ver voorop,b.v. hadden in de jaren 80 veel japanners al standaard 16 kleppen techniek,terwijl VW zelfs nu nog 8v versies heeft……….misschien hebben ze in 2015 wel een golf met een variant op het VTEC systeem;) als ze in japan dan al lang weer wat beters hebben:D

• Michel

Niet weer een golfoorlog he?1?

• Jasper

Een VTEC kan wat mij betreft niet op tegen een VW benzine motor met een turbo..

En wat biedt Honda aan ter concurrentie van de TDI's? :D

• Luder

diesel motoren horen in schepen en niet in autos,alleen al het afschuwelijke geluid dat ze maken…………………