haha,okay,goed dat je me begrijpt,vind het altijd maar het beste om duidelijk te zijn,maar komt soms wat bot over
greetz
jaja, je hebt mensen en je hebt………..
maar een vraagje voor Niels, waarom heb je zo`n hekel aan oude civic`s en de jongens van StreetlegalHonda….???
heb je soms slechte ervaring met die lui, ik bedoel, heb je ze al vaker ontmoet en weet je wat voor gedrag ze tonen dan?? je bent nogal uitgesproken over hen…
het is maar een vraag, want ik ken ze nog niet……………..!!!
kijk, mij maakt het niet uit of je nou en oude of een nieuwe civic hebt, als je er maar blij mee bent, ik vindt het persoonlijk mooier om een oude civic(of andere honda)helemaal opgeknapt te zien dan iemand die véél geld heeft en ff naar de dealer gaat om er 1 compleet opgemaakt te kopen, kijk dat is geen kunst!!
wat wel een kunst is om een oude wagen helemaal zelf op te knappen en er véél tijd in hebt gestoken, mag jij mij vertellen wie er nou trotser is op z`n wagen………..!?!
kopen is geen kunst, iets helemaal zelf maken wel!!!!!!
ben benieuwd of je hier ook een uitgesproken mening over hebt….Niels?????
–Pirewiet666–Niels schreef:
>
> ouwe civiccen dus,en streetlegalhonda,waren die sukkels er
> ook,echt te triest die gasten,maar anyway bedankt voor de
> info,weet genoeg
>
> greetings prinscarnaval111
zelf maken is niet mooi,kun je (bijna) altijd zien en kopen is zeker wel een kunst (niet dat ik veel geld heb) maar namelijk de kunst om het bij elkaar te verdienen ook al heb je maar een simpel baantje zoals ik,zodat je als gewone jongen toch in een mooie strakke wagen rondrijdt
ik heb verder ook geen hekel aan oude auto's (die in perfecte staat zijn)maar meer aan het gedrag van de jonge gasten die er in rijden,die zich erg lomp gedragen (b.v. meetings zoetermeer) ze staan daar met hun barrels(zijn meestal niet echt mooie getunede bakken)van 3 knaken te burnen en te spinnen tussen de auto's van wel serieuze mensen die veel tijd en geld in hun auto hebben gestoken en het grind vliegt om je oren,lekker hoor………
dat bedoel ik eigenlijk,al kwam mn reactie misschien niet goed over
en wat Street legal honda betreft,daar kom je denk zelf wel achter wat daar voor sukkels tussen zitten,(uiteraard niet allemaal) als je regelmatig meetings en shows bezoekt.
lopen altijd zielig te doen als iemand een sticker heeft laten maken die een beetje op die van hun lijkt en zulk soort kinderachtige dingen
grtz prinscarnaval111
Oké, nu begrijp ik je een beetje, ik vond al dat je zo`n uitgesproken mening had over die jongens en ik dacht al, dat moet ergens vandaan komen….. uit ervaring dus!!
alleen dat over die oude auto`s, tjá niet iedereen kan genoeg sparen voor dure mooie onderdelen en proberen dus op een goedkopere manier iets te verzinnen, meschien niet zo mooi als iets uit de fabriek, maar je moet wel respect hebben voor die lui, want wat jij meschien in of op je auto hebt, daar dromen zij van…….!!
uiteraad hoef je géén respect te hebben voor de mensen die inderdaad met hun auto tussen al die mooie bolides lopen te burnen en aso-rijgedrag vertonen, jaja dat heb ik wel meegemaakt, in Rotterdam(naast de kuip) en wat denkje ………verziekt voor iedereen!!!! op naar een nieuwe locatie en dat heeft me een hoop moeite gekost dus wat dat betreft…. ik begrijp je helemaal!!!
nou, meschien ben je toch niet zo gefrustreerd als dat ik dacht, alleen moet je de volgende keer als je weer een reactie geeft, gelijk iets duidelijker zijn! dan kom je een stuk beter over……
maar als ik vragen mag, wat voor auto rij jij dan, moet wel een mooi bakkie zijn dan zeker, als je al zo lang langs al die meetings gaat, dan zal je ook wel wat aan je wagen hebbùh gedaan?!?
grtzzz….. Pirewiet666.
@ ricardo. Ik heb je nog geprobeerd te mailen,naar dat adres wat stond bij hondaliefhebbers@lycos.nl maar daar kreeg ik een return van.Dus ik moet je mailadres weten.Ons internet ligt er voor een week uit en dan krijg je de foto's.Ik zit nu op mijn werk en daar heb ik ze niet,maar ze komen eraan.
@ Niels. Tja ik snap m nu ook wel een beetje,maar als je een honda rijd ben je altijd welkom op een van onze meetings. Ik probeer mensen aan te spreken die het liefst nog geen lid zijn van een club.Dan is het het leukste.Want als er raamstickers of zo komen dan willen ze die van hun 1e club liever op de ruit houden en die van ons komt dan ergens te zitten waar je m niet ziet of zo.
Ik hoor het wel.Het mailadres staat hier boven
Groetjes Carolina
okay dan,ik heb een zwarte prelude 2.0,uit 94 met 17inch OZ superturismos en 6cm verlaagt met schroefset,getinte ruiten Apexi catback system AEM coldair intake DC sports 4 2 1 spruitstuk en Andysmotorsport body kit+carbonhood altezza style achterlichten en rode Honda emblemen en nog wat kleinigheden,denk er over om m te verkopen en een 5gen Prelude te zoeken,zijn bere strakke wagens,maar aan de andere kant ,heb ik aan deze al zo veel gedaan,moet echt een leuk prijsje voor krijgen anders kan ik er geen afstand van doen.
want met een 5gen kan ik dan weer helemaal over nieuw gaan beginnen,dus eerst weer een tijd vrijwel standard gaan rondrijden……..tja ………
bedankt btw voor het begrip na mijn eerdere reacties
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?