wel geweest, niet gezien!!

• Carolina

JOEHOE wat een opkomst. 25 auto's!!!! En dat voor een eerste meeting!!!! Foto's gaan zeker volgen…Het was echt te gek.En het weer was ook nog eens prachtig.Volgende week zaterdag doen we het weer.Zelfde tijd Zelfde plek!!(en hopend met het zelfde weer) Voor mensen die er gisteren zijn geweest hoor ik graag ook een reactie.

Groetjes Carolina en Alex

• Niels

wat waren het voor modelen,zeker 15 ouwe crxen en 10 gare civicen?

• Ricardo

Carolina schreef:

>

> JOEHOE wat een opkomst. 25 auto's!!!! En dat voor een eerste

> meeting!!!! Foto's gaan zeker volgen…Het was echt te gek.En

> het weer was ook nog eens prachtig.Volgende week zaterdag

> doen we het weer.Zelfde tijd Zelfde plek!!(en hopend met het

> zelfde weer) Voor mensen die er gisteren zijn geweest hoor ik

> graag ook een reactie.

>

> Groetjes Carolina en Alex

HMmmmm……. en nou baal ik zeker!!!

Maar voor Carolina en Alex …….GEFELICITEERD!! met julie nu al succes en hoop dat het volgende week nog drukker wordt, HELAAS kon ik er niet bij zijn want ik moest werken en had dus al bijna 15uur achter het stuur gezeten (vrachtwagen) en eenmaal thuis gekomen was het al 9.30r en dan moest ik nog helemaal naar R.dam, neejòh dat werd te dol, ik weet niet tot hoelaat`t duurde maar het zal best wel gezellig geweest zijn, nou hoop ik wel dat ik volgende week kan(ga deze keer met baasje praten) en dan kom ik zeker langs……….

.

PS, laat die figuren als Jan jaap en Niels maar lullen, ze zijn gewoon jaloers op julie succes!!!

–Pirewiet666–

• Niels

ja ik ben ontzettend jaloers prinscarnaval111,ben benieuwd wat voor auto's er waren ,bedoel want als er alleen een paar van die 20jarige sjappies in ouwe afgerukte crxen en civicies staan zal je mij er niet zien

• champion

waarom zijn alle nielsen toch t zelfde???

• Ricardo

Niels schreef:

>

> ja ik ben ontzettend jaloers prinscarnaval111,ben benieuwd

> wat voor auto's er waren ,bedoel want als er alleen een paar

> van die 20jarige sjappies in ouwe afgerukte crxen en civicies

> staan zal je mij er niet zien

ja ja, we hebben een echte lolbroek “in the house”!!!

en dan toch nog benieuwd zijn wat voor auto`s er waren …..hmmm, kom dan toch maar niet de volgende keer, ga jij je zelf maar lekker afrukken achter de géraniums op je eigen roestbak, ouwe zak! hahahhahaha….. en ohjá, een joker zal/kan nooit een prins worden!!

om je maar ff uit je droom te helpen……

• Carolina

Nou voor jou niels hier dan ff een verslagje.

Er waren 9 crx'en waarvan 1 gewoon standaard.De rest was bewerkt met behulp van westwing,hyperformencetuning,bull design en Total car concept. Er waren 10 civic's waarvan 1tje standaard (dat is die van mij…) De rest stamde van 90 en ouder.Die auto's kwamen van Street Legal Honda,B tunend en ook weer hyperformencetuning.We hadden 1 del sol,1accord,2 preludes uit 94 en 1 integra.

Nou de foto's kunnen worden aangevraagd of je komt gewoon volgende week zaterdag eens ff kijken. Enne luister eens jochie.Voor jou tien andere ok!!!!!

• Niels

ouwe civiccen dus,en streetlegalhonda,waren die sukkels er ook,echt te triest die gasten,maar anyway bedankt voor de info,weet genoeg

greetings prinscarnaval111

• Niels

wat bedoel je met alle Nielsen hetzelfde ?

champion schreef:

>

> waarom zijn alle nielsen toch t zelfde???

• champion

Omdat je me sterk doet denken aan een kennis met dezelfde naam.

Knettergek/ van mensen shockeren..

Hou ik ook wel van, maar ik heb iets meer respect..

Maar dat is ook om makkelijker te overleven these days.

En ik moet zeggen, je bent wel eerlijk.

Je omgeving moet dan maar relativeren.

Schaadt t niet dan baat t niet!!

Mazzel