wel geweest, niet gezien!!

• Ricardo

ik was gister-avond nog bij het Transterium te Leiden en man wat was het druk!!!

Mooi weer, beregezellig en vele mooie wagens, tuurlijk geen prelude`s en ik heb nog naar de zwarte crx van J.D.M gezocht, denk dat ik zijn wagen wel heb zien staan, kenteken begint met 10-, maar geen chauffeur er bij, al was ik zelf ook heel de avond aan de wandel want er viel genoeg te bekijken, ja ik heb einde avond 1 prelude gezien maar die kwam alleen ff voor een snelle blik en weg was hij ….. dus toch nog 1tje gezien!!!

de heen reis was voor mij denk ik wel een duur ritje want volgens een maat die achter me reed stond er langs de N-206 weer eens een agent met zo`n Lazer-gun op me gericht en denk dat ik zo`n +/-20km/h te hard ree…… MAARJA, heb toch een leuke avond gehad en dat kost meestal veel geld bij mij, kan niet wachte tot volgende week!!!!!!!!

grzzz…..Pirewiet666.

• FireFoxz

is idd altijd erg gezellig in leiden, en het lijkt met de week drukker te worden

hopenlijk krijgen we geen “silverdome” taferelen anders kunnen we binnenkort weer opzoek naar een andere locatie

• J.D.M

ik was zekers wel aanwezig

wat een bakken he

er stond een helemooie witte subaru

ik zelf stond 3 auto's verder naast een nsx

maar ik gaat volgende vrijdag zeker weer.

greetzzzzzzzz

• Ricardo

dat blijft elke week weer afwachten, mag het nog of staan we weer voor een afgebakerde terrein met geen blauwe neon maar zwaailichten!!! ……grrrr.

zo ging het ook bij de kuip(R,dam) was ook heel druk en gezellig totdat er voor de omgeving te veel overlast bezorgt werd ….burn-outs, uitlaatknallen, harde muziek en bij vertrek ff laten weten dat je weggaat(zeer opvallend dus)

echt waar, ik vind het prachtig om te zien/horen en ruiken MAAR… als dat de reden is dat we elke keer een andere locatie moeten zoeken dan vind ik het toch een beetje verziekend voor de rest die wel graag elke week wat te doen willen hebben en zich wel een beetje gedragen(beetje gek doen moet kunnen) zolang je maar niet overdrijft!!!

en wat betreft “silverdome” ik ben daar nooit geweest, maar dat zal wel ongeveer het zelfde geweest zijn als “de kuip” denk ik, heel druk en gezellig maar helaas..OVER!!!!

—- Pirewiet666 —-FireFoxz schreef:

>

> is idd altijd erg gezellig in leiden, en het lijkt met de

> week drukker te worden

> hopenlijk krijgen we geen “silverdome” taferelen anders

> kunnen we binnenkort weer opzoek naar een andere locatie

• J.D.M

woon je in de buurt van katwijk dan?

ik reed ook best snel weg, toen ik bij de stoplichten stond (naast parkeer plaats van jongeneel)zag ik heel snel een koplamp op me af komen

ik had al zo'n vermoede dus ben ik maar wat rustiger aan gaan rijden.

eenmaal bij de kruispunt bij die chinees zag ik het.

was een politiemotor.

en die had het volgens mij op mij gemunt want hij keerde bij de kruispunt terug naar het transferium.

tja moet voortaan goed uitkijken daar.

ze houden je echt in de gaten.

en ze pakken je voor de meest lullige dingen.

hij heeft mn snelheid niet kunnen meten en ik had mn gordel om.

hij zat gewoon te azen dat ik mn gas in trapte.

een reden zoeken om me toch aan de kant te zetten.

ik heb deze keer geluk gehad hehehe.

mischien zie ik je volgende week wel

mzzl

• Ricardo

Nee, ik kom uit Alphen en dat was wel op de N-206 maar vanuit Leiderdorp en dan mag je voornamelijk alleen maar 50km/h en dan staan ze net buiten het centrum achter een paar bomen te wachten tot je langs tuft, nouja net ff te hard dus, +/-20km/h en das toch zonde maar mijn avond liet ik er niet door verzieken en heb voor de rest een goeie avond gehad!!! haha…. @!#$ THE POLICE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hé maar als je de volgende keer weer op het Transferium bent en je ziet een eenzame Prelude staan in de kleur antracietgrijs en lekker laag op 17'' velgen en je heb ff tijd, spreek me gerust aan, lijkt me wel lache, toch!?!

grzzzz…… Pirewiet666.

J.D.M schreef:

>

> woon je in de buurt van katwijk dan?

> ik reed ook best snel weg, toen ik bij de stoplichten stond

> (naast parkeer plaats van jongeneel)zag ik heel snel een

> koplamp op me af komen

> ik had al zo'n vermoede dus ben ik maar wat rustiger aan gaan

> rijden.

> eenmaal bij de kruispunt bij die chinees zag ik het.

> was een politiemotor.

> en die had het volgens mij op mij gemunt want hij keerde bij

> de kruispunt terug naar het transferium.

> tja moet voortaan goed uitkijken daar.

> ze houden je echt in de gaten.

> en ze pakken je voor de meest lullige dingen.

> hij heeft mn snelheid niet kunnen meten en ik had mn gordel om.

> hij zat gewoon te azen dat ik mn gas in trapte.

> een reden zoeken om me toch aan de kant te zetten.

> ik heb deze keer geluk gehad hehehe.

>

> mischien zie ik je volgende week wel

>

> mzzl

• Hondafreak

Zolang ik weet Is het zo als je gelazerd bent dat ze je dan mote aanhouden om een beukering te geven.Niet dat je hem in de bus krijgt al sje gelaserd bent…Iig toen der tijd was dat.

En als die je buiten een bereik van 500 mtr heeft gelaserd telt de laser niet.Alleen binnen die 500 meter.

Maargoed dat was toen der tijd zolang ik weet en aangezien die lasers weer terug zijn…….maar dan nog.Hij laserd maar flits niet dus hij zag maybe dat je te hard reed maar met een laser kan die niet je kenteken zien mja of opgeschreven maarja dat denk ik zelf niet maarja je weet maar nooit.

Greetingzz Ronald

• J.D.M

is goed man

ik zal kijken of er een plekje naast is.

anders

een zwarte crx vtec

laguna onderspoiler

en 17 inch tsw velgen (spaak)

op de deur een opdruk

16i-vt

laterzzzzzzzzzzzzz

• Ricardo

Nou, laten we hopen dat je gelijk hebt want ben ze geloof ik aan`t opsparen….. 3x in 2 weken(gaat lekker zo)

maar ik zal de volgende week beter opletten, weet nou wel waar ze meestal staan…

en zal op het Transferium wel uitkijken naar je CRX!!

nog bedankt voor julie reactie en hopelijk tot de volgende keer………..

grzzzz……. Pirewiet666.

• rb2db

ja leuk allemaal,maar waarom noem jij jezelf pierewiet666?