ANTI hondasite!!!!

• sjors

nou ik vind jullie toch kinderachtig!! als iemand met een hond(a) zo'n vraag zou stellen op het opelforum dan zou ik toch ook niet gaan schelden als ik het zou lezen!!

• honda4ever

dit zegt wel wat over je iq

op deze site zo"n vraag stellen en ook nog zeggen dat het

serieus is

laat me niet lachen

wat denk je als wij HONDA FANS deze vraag zouden stellen op de opel site

dan worden wij ook neergeghaald

dus stap in je kadett en zoek een vriendin

• sjors

mocht je willen dat ik een kadet rij dan kun je mij tenminste bijhouden hahahahahahaha.

doe toch niet zo zielig kereltje,zoals ik al zei is het iq van jullie niet meer dan de inhoud van een pot doperwten.

• Hondafreak

Hmmmm kerel wat wil je hiermee bereiken lol??

Ik lach je elke keer uit bij elke trieste opmerking die je neer zet en heb zon gevoel dat ik niet de enige bent.

Als je ons kinderachtig vindt wtf doe je hier nog dan?? Ga lkkr naar je opel forum en ga mensen met probs helpen over de auto..

Dit is echt nutteloos.Tenzij je aandacht tekort heb tja dat begrijp als je slOpel rijdt.

Of zal het impotentie zei maybe ga je dan daardoor andere mensen lastig vallen…..maarja mot wel een van die 2 zijn wat hij blijft maar door gaan met fanta verhalen.

Laters

• Fred

zn ouders keken ook al niet naar m om en een meisje kan ie niet krijgen

• sjors

hehe jullie moeten eens weten. ( dream on)

• Ricardo

Dat is`t nou juist, we willen helemaal NIKS van jou weten!!!

jij bied jezelf steeds hier aan, als of we daar op zitten te wachten….domme dromers

…………..NOT!!!!

• sjors

ik heb hier een gewone vraag gestelt en het kan toch wezen dat er mensen met honda's zijn die slechte ervaringen hebben gehad?

en dan misschien een anti honda site hebben zou toch kunnen?

die vraag heb ik gestelt en dan begint iedereen een beetje te schelden vandaar elke keer mijn reaktie's

• Ricardo

Ok, suc6 verders sjors…..

nou snel weer terug naar Opelprikbord…….:+

• ehwald slydenz

is hier geen webmaster ofzo die zulke onzin eraf kan flikkeren???