ANTI hondasite!!!!

• OzzY

t enigste goede van opel is dat je genoeg onderdelen kan vinden op de sloop (waar ze thuis horen). En dat onderdelen van een Vectra op een Corsa passen.

Opel een produkt van General Motors (usa)…..dus geen Duitse degelijkheid, maar amerikaanse rotzooi….de onderdelen worden gemaakt in Duitsland en Belgie…en geassembleerd in Turkije. Als Lotus opel niet zou “helpen” hadden ze nu nog geen snelheid.

2.2 blok op 870 kilo!!!! niet echt om wakker van te worden.

zelfde snelheid haalt Lotus met een 1.8….dus opel moet nog veel leren.

enne er zijn geen anti-honda site's……

Nu jij weer Mr. Speedster.

• ronnie

er is maar 1 automerk en dat is geen Opel.(die roesten al op de folder)

• Mark Groot

http://opel.startpagina.nl/

HAHA…….. doet het niet !!!!!!!!!!!

• sjors

tja, hoe zou dat nou komen! dat komt omdat er elke keer van die kwallen zo als jullie op kwamen om te vragen aan de mensen met een opel of hun wisten hoe het toch komt dat een opel toch altijd zo goed en lekker rijd! en dat die mitsubishi's altijd maar stilvallen en verrot gaan, kijk daarom hebben ze die site verplaatst om geen last te krijgen van die jaloerse mitsubishi rijders.

ik snap het wel het valt niet mee om met zo'n mitsubishi te rijden!! terwijl je liever een opel rijd, maar daar gewoonweg niet de centjes voor hebt ( tja voor kwaliteit moet je nou eenmaal betalen) dus ben je genoodzaakt om dan maar zo'n mitsubishi te kopen. ik weet wel dat jullie balen dat www.opel.startpagina.nl er niet meer is voor jullie om jullie problemen die je hebt met je mitsubishi op te lossen. ik zou zeggen hard en veel werken en goed sparen dan kan je in de toekomst een opel kopen! dan is eindelijk je droom uitgekomen.

• Ricardo

Euh……….Mitsubishi?????

of je bent op de verkeerde prikbord bezig met vraak, of je loopt dom te ouwehoeren!!

+ als je nou eens goed op`t Opelprikbord kijkt, dan zie je dat ik als Hondarijder een Opelrijder probeert te helpen met z`n vragen, dus narren doen we niet“vriend”!!!!!!

dat kan jij niet zeggen, dacht ik zo…….

met andere woorden, heb een beetje respect en begrip voor een ander z`n merkkeuze…

grtzzzzz…………………………..R.

• sjors

je hebt gelijk! ik zit jullie alleen een beetje te pesten is lullig van mij, mijn excuses daarvoor hondarijders!!!!!! sorry

je hebt ook gelijk dat iedereen respect voor mekaars merk auto moeten hebben.

ik zal nu echt kappen en mij zie je niet meer.

mvrgr, sjors