Hoop maar dat die van mij goed zijn dan….dom dat ik he tniet bij gezegd heb…maar werd gezegd dat die voor honda is dus ga der wel vanuit dat het goed is……
Helaas doet de link het niet bij mij, volgens mij klopt er iets niet. Hij komt wel op de site “AEZ Leichtmetallräder” maar er komt geen plaatje. Misschien weet je de naam van de velg?
Nou kan ik je vertellen dat 17“ onder een CRX sowiezo al te groot is. Het kan natuurlijk wel, maar komt niet tengoede van de prestaties van je auto en aan het raken van de wielkasten afhankelijk van je et waarde en verlaging. Je acceleratie gaat bijvoorbeeld een stuk minder worden. 16” had daarentegen beter geweest.
mvg
Heb de Dezent x wel ergens zien staan. Ik kan alleen niet vinden welke ET waarde erbij hoort. Volgens mij heb ik ergens 35 zien staan, maar dat weet ik niet meer zeker. Als dit zo is dan is dit eigenlijk te weinig, maar goed. Ik vind het in ieder geval niet lekker rijden. Heb zelf ook 17" gehad met ET waarde 38. Het waren de Lenso VPD's onder een civic ESi ' 93
http://www.jenrcardesign.nl/velgen/lensovpd.htm
Voordeel van deze velg is dat ze aan de lichte kant zijn, maar nog met een ET waarde die niet goed is. Opzich had ik er niet zo'n last van, maar ik baalde dat mijn auto trager werd. Het gaat je sowiezo 1 a 2 wagen lengtes schelen bij een sprint naar de 100km/h, en dat is voor mij te veel. Maar goed heb nu een 6th gen Civic VTi met de orginele velgen er nog onder en dat bevalt me prima.
Hopen maar dat je geen problemen gaat krijgen met verlaging
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?