graag gedaan, wat voor wagen rij je en waar ben je aan te herkennen ?
Ik rij al dik 10 jaar Honda en ze worden alleenmaar beter,mooier en sneller, dus je begrijpt, voor mij geen ander merk meer.
ben begonnen met een Civic-1.5 16v daarna CRX-vtec daarna Prelude 20i-16v(`89) daarna Prelude 20i-16v-4ws(`90) en nu eenPrelude 20i-16v(`92) helaas geen 4ws maar die zal er in de toekomst zeker van komen(een 2.2 vtec dan)
ik heb 3 jaar geleden(kanker gehad) en ben nu weer aan het opknappen en genezen verklaard, heb een opleiding tot vrachtwagen-chauffeur+CCV-B afgerond en ben nu druk op zoek naar werk want tja, die VTEC`s zijn niet goedkoop maar wel bizonder krachtig en mooi!!!
daarom, ff sparen nog en ik ben weer de gelukkigste mens op aarde!!!
uiteraad hebben jullie mij al een stuk geholpen met me geluk, door de info die ik van jullie heb gekregen want mijn weekends werden een beetje saai zo, vandaar nogmaals allen THANKS!!!
en hoe ben ik te herkennen! nou met een antraciet-grijse Prelude, verlaagd met 17" BSA-6spaaks velgen(nieuw), sebring-pijp(dubbel)
ik ben as-vrijdag in Leiden zeker weer van party maar dan wat eerder en met me maten(1-golf en 1-polo) ja ik weet geen Honda`s maar wel hele goede gaste met ook intresse voor andere merken!!!
ik ken helaas nog niemand met een Prelude, laatstaan een andere Honda vandaar; Meetings, meetings en nog eens meetings……
dus hopelijk alle die dit lezen….. TOT VRIJDAG en denk je mij te herkennen, spreek me gerust aan(ik bijt niet) want het is voor mij vrij nieuw en ben beetje verlegen maar zo aan deze site te zien komt dat wel goed geloof ik, dus alle tot dan.FireFoxz schreef:
>
> graag gedaan, wat voor wagen rij je en waar ben je aan te
> herkennen ?
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?