weekends-meetings

• ricardo

geachte Honda-fanaten:

ik ben een echte Prelude freak (al 12 jaar) nou ben ik samen met tuning vrienden op zoek naar vrijdag en/of zaterdag-meetings!!?? we rijden graag dus afstand maakt niet uit!!! algemene meetings of honda meetings maakt niet uit zolang het er maar gezellig is…..

• OmeWillem

dit weekend za/zo een hele grote Honda only meeting bij AVB sports in Verrebroek,Belgie

wat voor model Prelude heb je?

• Hondafreak

Zou zeggen hou dit forum in de gaten wan tin Duiven is nog weleens wat en reed en stond en hele dikke crx omgebouwd met NOS hoorde ik…….ik was net weg opd at moment :(.

Greetingzz Ronald

• ricardo

Ik heb een 20i 16v uit 92.

antraciet grijs en goed verlaagd met 17'' BSA velgen voor de rest wel wat leuke woofers en waffers in de auto maar voor de rest standaard, wel strak in de lak!!

naar mijn zin iets te strak, ik heb hem nog maar kort geleden gekocht dus ik kan de history van deze auto niet helaas want dat zou ik heel graag willen weten, niet om het 1 of ander hoor, ben er heel tevree mee maar zou wel heel graag de vorige eigenaar willen spreken, zit met wat vraagtekens, meer niet.

• ricardo

Nou THANKS! dat zal ik zeker doen, want de keren in R.dam(achter de Kuip) vond ik het wel heel erg gezellig en vooral intressant! wat sommige gaste wel niet aan, op, onder of in die wagens uitspoken, in 1 woord……GEWELDIG!!!!!!

en dat willen me maten en ik het liefst elk weekend wel doen maarja, zoals altijd de pret verstoorders ……THE COPS,ggrrrrrrrrrr

dus sints vorige maand zijn we op zoek naar al die gaste en je weet nederland is niet groot maar probeer ze maar eens te vinden Pffffffffff…. we zijn wel naar Assen en Sixflagss gweest en ik heb een half jaar in Verrebroek gewerkt dus weet dat wel te vinden en als het aan mij ligt gaan we daar ook zeker naar toe.

greetzz en meschien tot dan, al kennuh we nog maar weinigen.

• J.D.M

transferium a44 leiden

elke vrijdag avond helemaal vol met mooie bolides

verlicht en genoeg plaats

mac op de hoek

• OmeWillem.

ook Japanners of meest Duitse ouwe barrels?

• FireFoxz

Yep, leiden is gezellig, was er gister ook weer.

veel mooie auto's

• J.D.M

kijk eens op www.racing-leiden.com

daar staan een aantal foto's genomen op het transferium

oordeel zelf maar

• ricardo

HEREN!!!!! MAG IK U ALLEN HARTELIJK BEDANKEN!!!!!!!!!!!!!

!———————————————————————–!

Ik heb een werelds avond gehad al was die maar van korte duur want ik las jullie bericht wat laat op de avond zelf MAAR….“beter laat dan nooit”

ik was weer eens aan het rond toeren en had weer geen succes totdat ik toch maar ff naar huis was gegaan met de hoop meschien nog iets op het prikbord te zien op reactie`s van mijn oproep!?………………EN WAT WERD IK TOEN BLIJ!!!!!!!

ik lees en nog voor ik mijn PC uit kon zetten zat ik al in de auto opweg naar leiden gelukkig woon ik er maar +/- 15km vandaan en heb een snelle wagen en was met krappe 10min op bestemming…….vroem, vroem!!!

en tja, wat moet ik daarop zeggen……….BEN WEER GELUKKIG MENS!!!!!!!!

echt geweldig, niet echt groot maar was wel heel druk en vooral gezellig, dus ik gelijk me maten belluh maar die vonden het voor deze keer iets te laat want zij wonen er een uur vandaan(ppffffff) en tja zij rijden geen Honda`s dus ja, dan duurt een uur lang ja, ……hi,hi,hi

maar volgende week dan zijn ze zeker van party!! (yes, weer gouds van ouds)

dus nogmaals namens mij en me vrienden…….THANKS YOU ALL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!