als ik een sim only abbo neem met blackberry kan ik dan wel gewoon pingen msnen en interneten?

of moet ik ook gewoon een internet abbo nemen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Ja dat kan, maar dan moet het wel via wifi. Dit is draadloos netwerk, meestal heb je dat thuis wel, en op veel openbare plekken is het tegenwoordig ook al beschikbaar.
Als je altijd en overal zou willen msnen, internetten en pingen, dan zou ik je aanraden om gewoon een abonnement te nemen. Deze zijn vaak wel wat duurder natuurlijk, maar dan heb je in heel nederland de gelegenheid om te internetten.