Dynamo Honda CR-V......!!??????

  • blusbak

    Hallo,

    Het lampje van de accu blijft branden tijdens het rijden, volgens de handleiding laadt deze dan niet meer bij.

    Vermoedelijk dus de dynamo stuk, iemand enig idee wat dit geintje gaat kosten ?

    Of kan ik deze nog laten reviseren ? Het betreft een CR-V uit 2002.

    Alvast bedankt.

    Jeroen

  • John

    Het is altijd goedkoper om deze te laten reviseren dan dat men een nieuwe aanschaft, er zijn genoeg bedrijven die dit doen.

  • martin

    hallo,

    het kan ook zijn dat laadstroomrelais defect is, is goedkoper dan een nieuwe dynamo, laat het effe checken.

    martin

  • Blusbak

    Bedankt voor de info, ik laat nog weten wat het euvel was.

    Gr. Jeroen

  • blusbak

    Het was de dynamo die stuk was………€€€€€€€€€

  • Martin Vliex

    hopelijk heeft men die als ruil, ikzelf heb het probleem gehad met de laadstroom relais, maar succes en hopen dat alle euvel nu verholpen is

    groet

    martin

  • Ton den Braven

    Ik heb een Honda CR-V van 2000 en sinds zondag een lekkage. Er komt water in de voetenbak aan de bijrijders kant. het afvoerslangetje van de bak onder de ruitenwissers lijkt open en er staat ook geen water in die bak. Wie heeft er ervaringe mee en kan mij de verlossende tip geven om dit probleem op te lossen?

    alvast bedankt

    vr gr Ton

  • Martin Vliex

    hoi, kan ook zijn dat de afvoer van de airco verstopt is, ook een euvel dat vaker voorkomt bij accord en crv, onder handschoenvakje bij pollenfilter loopt een slangentje wat ook verstopt en dan kan het condenswater van de airco niet weg

    groet Martin

  • Henri Mosterd

    ik heb precies hetzelfde probleem met mijn CRV dus ben zeer benieuwd wat het oorzaak van de lekkage is geweest

    M. Vr. Gr. henri