Vervangen brandstoffilter

  • Hannes

    Wie kan mij vertellen waar ik het brandstoffilter van mijn Honda CRV 1998 kan vinden, zodat ik deze kan vervangen?

    Alvast bedankt voor de reacties!

    mvg,

    Hannes

  • Vliex Martin

    bij mijn automaat zit ie aan de linkerkant onderinHannes schreef:

    >

    > Wie kan mij vertellen waar ik het brandstoffilter van mijn

    > Honda CRV 1998 kan vinden, zodat ik deze kan vervangen?

    > Alvast bedankt voor de reacties!

    >

    > mvg,

    >

    > Hannes

  • Hannes

    Ik heb mijn brandstoffilter kunnen ontdekken. hij zit gewoon tegen het schutbord in de motorruimte. Wel heb ik nog een vraagje over de montage. Bij de uitstroomkant moet je 2 pakkingringetjes monteren(om de bout, beide kanten van de leiding), Hoe zit dat bij de instroomkant (onderkant)? Moet hier ook een pakkingring tussen of gaat deze “droog” op het brandstoffliter. Zo te zien loopt de leding en aansluitpunt van het filter een beetje conisch, vandaar mijn twijfel over het monteren van een pakkingring. Zou je mij hierover wat duidelijkheid over kunnen verschaffen? Alvast heel erg bedankt.

    mvg,

    Hannes

  • Vliex Martin

    instromend hoeft niet, wel vast zetten met kleine klem uitstroomd wel omdat hier meer druk op staat, door de pomp

  • Hannes

    Wat bedoel je “vastzetten met kleine klem” ? En de instroomkant is de toch de zijde aan de metalen leiding? (onderkant) Alvast bedankt voor je reactie!

    mvg,

    Hannes

  • martin vliex

    hoi, bij mijn crv is die flexibel en moet met klemmetje geborgd worden, kan zijn dat men hier toch enige verandering aan heeft gedaan

    groet martin

  • tjeerd

    hoe kan ik mijn brandstof filter vervangen van een honda CRV 2.2 diesel 2009