Honda NS400R

  • George

    Te koop Honda NS400R 1988. Goede banden en ketting loopt goed, prima voor race cursus op circuit.

    vr pr. ?1500,00

  • yuri vandepapelere

    beste kunnen wij de moto komen ophalen? gelieve te bellen op +32475.41.02.07

  • leroy

    Hallo,

    heeft u ook foto's van deze motor.

    Ik hoord graag verder van u…..

  • yuri vandepapeliere

    Jazeker, wat is uw e-mail adress of mss kunt u me toevoegen op msn yuribeest@hotmail.com

  • elie

    is de NSR nog te koop George?

    MVG,

    Elie

  • yuri vandepapeliere

    JA u kan me bereiken op 0475/41.02.07

  • dennis bakker

    he hallo,

    kun je wat foto's naar mijn mail sturen en in wat voor staat is hij

    dennis,yuri vandepapeliere schreef:

    >

    > JA u kan me bereiken op 0475/41.02.07

  • leroy

    hallo is de nsr 400 nog te koop??

  • bas

    Goededag,

    ik zag dat u geïnteresseerd bent in de ns400r?

    Nu heb ik al een aantal jaren een aantal ns400r's opgeslaan staan. In totaal 4 stuks. waarvan één een schademotor is. (flinke schade, maar motor nog goed)

    en die andere 3 zijn alle 3 rothmanns uitvoeringen. Ze staan nu bij een motorzaak om alle olieën te vervangen, net als koelvloeistof etc. Ook zijn de carburateurs al in een ultrasoonbad gedaan.

    éen van de 4 is gereviseerd,getuned en geflowed door de tuner van het spyker raceteam (lemans series) en heeft sindsdien 5km . ja 5! km gereden. Die motor heeft alles nieuw erin (origineel honda natuurlijk)

    Deze ga ik alle 4 verkopen. De prijzen variëren tussen de 2500€ en 3500€, de schademotor natuurlijk voor een stuk minder.

    Mocht ik ze alle 4 in één keer kunnen verkopen, krijgt u er een berg onderdelen bij. Waaronder raceuitlaten, de originele racebok etc etc. Ook de prijs kan dan wat naar beneden.

    Mocht u interesse hebben, dan hoor ik het wel.

    Met vriendelijke groet

    Bas van Bodegraven uit Tilburg NL

    0031619504442

  • Patrick

    Beste,

    Als er nog een Honda NS400 te koop is zal ik dit graag willen weten.

    Ik ben al enige tijd op zoek naar deze motor, eventueel meerdere en onderdelen.

    M.v.G. Patrick