Schokkende motor

• Winfried

k heb een vraag,

ik heb een honda civic 1.3luxe uit ' 88, maar tot de 80 a 90 km/h rijdt die super, nergens last van, maar als ik dan bij de 100 a 110 km/h kom dan gaat die schokken en doet die weinig meer, tot ik hem weer terug laat zakken tot de 90 km/h en dan stopt die een btje met schokken. ik d8 eerst dat dit alleen in de 5de versnelling was, maar ook in de lagere versnellingen blijft die bij de 100 a 110 schokken.

k heb nu me bougies vernieuwd, nieuwe verdelerkap en rotor, en nog blijft die het doen. Weet iemand wat het dan kan zijn? en heeft iemand anders het ook al is meegemaakt,

laat het me ff weten aub

mvg

• Raymond

Probeer ook eens een nieuwe luchtfilter en kijk vacuümslangetjes na op scheurtjes

en of ze op hun plaats zitten. Nieuwe bougiekabels zou ik ook overwegen.

Groetjes,

Raymond.

• tanya

ik heb precies hetzelfde, ook bougies vervangen.. kabels vernieuwd etc. maar nog niet goed. ik heb een civic uit 95 lsi.

• winfried

hey

nou ik heb nog nieuwe bougiekabels enzo gedaan, nieuwe luchtfilter maar niks heeft tot nu toe geholpen

maar zeg het maar als jij er vanaf ben en wat je der voor gedaan heb please

grtz

• tanya

nou ik heb ook echt alles geprobeert misschien hoort het zo bij honda. Ik kan er niet vanaf geraken en kost allemaal geld dingen vernieuwen.Ik wil ook graag dat iemand mij kan helpen….?

groetjes tanya

• tanya

mijn pa zegt dat het de ontsteking is,ik denk dat zelf ook want dat is het enige wat er over blijft.Mijn pa wilt dat zelf maken maar lukt em niet. Alles is ingewikkelder bij honda.(jammer genoeg)

groetjes tanya.

• winfried

nou die van mij blijft het nog steeds doen, nu krijg ik te horen dat ik alle vacuumslangetjes moet controleren, miss dat er daar ergens een scheurtje in zit, maarja dat vind ik dan weer raar want als ik hem heel langzaam versnel dan kan ik makkelijk de 150 halen, maar als ik dan ff teveel gas geef dan schokt die weer

heel vaag allemaal

groetjes

winfried