afstandbediening

• joost

hallo

ik heb een civic aerodeck uit 1999

ik wil daar centrale portiervergrendeling met afstand bediening op bouwen.

wie heeft hier ervaring mee of schema,s

mzl

joost

• Jeroen

Ik heb hier wel ervaring mee.

Je hebt dan van een vrij te kiezen merk een module met afstandsbediening nodig die in staat is een deurservo aan te sturen. Die deurservo dien je dan in je portier aan de bestuurderszijde te bouwen zodat ze het stangetje van de portierslot kunnen bedienen. Je aerodeck uit 1999 heeft van zichzelf al wel centrale deur vergrendeling dus de overige portieren gaan automatisch mee.

Het aansluiten ervan verschilt per merk alarm/CDV unit. Er komen uiteindelijk 2 stuurdraden vanuit de afstandsbedieningsmodule die afwisselend 0 en 12V worden. Zodoende gaat de servo-motor “open” en “dicht”.

Suc6

• joost

dank je wel .

ik moet dus een afstandbedieningsset kopen met 1 servo er bij .

nogmaals bedankt voor deze info

mzl joost

• huizing

beetje vreemd dat het er sowieso niet eens op zit ,je praat over een aardig nieuwe honda.ik heb een civic gezinsauto maar heb er alles op zitten.joost schreef:

>

> hallo

> ik heb een civic aerodeck uit 1999

> ik wil daar centrale portiervergrendeling met afstand

> bediening op bouwen.

> wie heeft hier ervaring mee of schema,s

> mzl

> joost

• joost

ja he maare het is de goedkoopste versie 1.4s

maare ik zit te bedenken of iemand het weet of deze allemaal afstandbedieningen hadden?

mischien heb ik die niet gekregen .

mzl joost

• Jeroen

Alleen de luxere uitvoeringen van de Civic Aerodeck hadden centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, dus de 1.6i en de 1.8 VTI. De 1.4i had volgens mij helemaal niets en de 1.5 Vtec-E had wel centrale deurvergrendeling maar dan zonder afstandsbediening.

• joost

ok das dan duideluk jammer maar helaas

mzl

joost