Geluidskap onder de motorkap

• slaoliepiraat

Gegroet allemaal

ik heb een vraagje voor alle honda accord bezitters hebben jullie allemaal een geluidskap onder de motorkap zitten. (dat kunstof lap dat onder kap zit gemonteerd) Ik zelf heb een honda accord uit 1993 en wat me opviel is dat ik gewoon een kale motorkap heb de andere accord die we hebben uit 2001 heeft wel een geluidskap. Ik heb een tijdje terug bij een oudere honda accord uit 1990 gezien en die heeft wel een zo kunstof lap onder de kap zitten. ik hoop dat honda accord bezitters me kunnen helpen want ik heb geen idee of ik nou iets mis uit me auto of dat het een extra hebbedingtje is.

• OzzY

Die milieu en geluidskappen horen er origineel atijd op te zitten. Het kan zijn dat er ooit een andere motorkap is geplaatst en dan zetten ze die geluidskappen er niet altijd op. Ikzelf heb een Civic, heb me motorkap ook vervangen en die geluidskapjes weggelaten. Je hoort de motor wel beter…….voor de sportievere rijder…:))

• Slaoliepiraat

Das een beetje jammer dan dat me kap mist. Wist niet dat civics zoiets hadden.

• Daniel

niet alle Honda's hebben een isolatie bekleding tegen de motorkap.

De modellen die uit Engeland kwamen werden vaak zonder geleverd.

Hangt een beetje af van het model dat je hebt of het erop hoort.

En als je een motorkap vervangt dan zet je die isolatie bekleding zo over.