schuifdak :-(

• civic-tuning

hoi,toen ik mijn honda civic kocht,dacht ik oh leuk een schuifdak,maar nu blijkt dat ie nie goed werkt.Hij gaat wel open en dicht maar moeilijk en langzaam,eerst blijft ie aan de linkse kant steken en dan ook de rechtse.En gaat dan ineens niet meer dicht.Weet iemand toevallig wat er kapot kan zijn???

ik hoop echt dat julie me kunnen helpen,want straks word t weer zomer en kan ik er hopelijk gebruik van maken…dankzij jullie!

Bedankt

groetjes civic-tuning!

• Rohalt

Misschien dat je eerst de geleide rails waar je dakje in schuift kan schoonmaken en opnieuw smeren, ff met z'n 2en doen, zodat je met de hand kan helpen het dakje te openen en te sluiten.

• civic-tuning

ja maar dat hadden we al geprobeert dus misschien dat de rils zelf kapot is ofzo…?

groetjes tanya.Rohalt schreef:

>

> Misschien dat je eerst de geleide rails waar je dakje in

> schuift kan schoonmaken en opnieuw smeren, ff met z'n 2en

> doen, zodat je met de hand kan helpen het dakje te openen en

> te sluiten.

• Rohalt

Ik heb het zelf nog nooit aan de hand gehad of gerepareerd, maar je dakje word ook bewogen met een kabel, meen ik.

Dus ik ben bang dat je je hemel los moet maken om verder te kunnen zien wat er mis gaat met het openen en sluiten.

• civic-tuning

oke dan zal ik dat een keer proberen, maar dat zal wel in de zomer worden denk ik.

Bedankt voor je tip.

grtz. tanya