Jezus wat wat was dat zonde van me geld wat een @!#$ geregeld (gala)????? het had best leuk kunnen wezen als er LICHT was en die stomme clown van een presentator er niet was tering zeg…..ik had me laten vertellen dat er jappen en amerikanen kwamen met supra`s en idiote nissans maar er kwamem wel een paar aardige nissans maar voor de rest alleen maar ouwe @!#$ bakken zoals pre-historische bmw`s en Manta`s en die show van driftworks had best leuk kunnen wezen als er @!#$ LICHT was nou en die hingen er wel hoor maar werden @!#$ niet gebruikt…..het enige wat je goed zag was pyro-maniac maar ja die verlichte heel het stadion zowat en die was weer goed zoals altijd….en dan als laatste en bijna ergste die stomme wichten..(chearleaders)???????waaaaaaat voor aan de tribune ze stonden godver te dansen????als me oma van 80 op me bruiloft….als die nederlanders denken dat ze in USA of JAPAN zijn hebben ze nog heel wat te leren ….o ja en zet de volgende keer effe de afzuiging aan binnen want ten 1e zag je dus niks en ten 2e ik heb godver zwarte longen van al die roetdampen die lekker bleven hangen….