Automaxx Indoor SUCKS

• Luna

Jezus wat wat was dat zonde van me geld wat een @!#$ geregeld (gala)????? het had best leuk kunnen wezen als er LICHT was en die stomme clown van een presentator er niet was tering zeg…..ik had me laten vertellen dat er jappen en amerikanen kwamen met supra`s en idiote nissans maar er kwamem wel een paar aardige nissans maar voor de rest alleen maar ouwe @!#$ bakken zoals pre-historische bmw`s en Manta`s en die show van driftworks had best leuk kunnen wezen als er @!#$ LICHT was nou en die hingen er wel hoor maar werden @!#$ niet gebruikt…..het enige wat je goed zag was pyro-maniac maar ja die verlichte heel het stadion zowat en die was weer goed zoals altijd….en dan als laatste en bijna ergste die stomme wichten..(chearleaders)???????waaaaaaat voor aan de tribune ze stonden godver te dansen????als me oma van 80 op me bruiloft….als die nederlanders denken dat ze in USA of JAPAN zijn hebben ze nog heel wat te leren ….o ja en zet de volgende keer effe de afzuiging aan binnen want ten 1e zag je dus niks en ten 2e ik heb godver zwarte longen van al die roetdampen die lekker bleven hangen….

• Accord

Ben bij Automaxx in Landgraaf geweest en daar vond ik helemaal nix aan,vooral de organisatie was zwaar @#$%^.

Dus geen Automaxx meer voor mij

• worstmans

blij dat ik niet geweest ben dan

• accordR

ik heb al het hele jaar mijn buik vol van auto-maxx

wij gaan als het goed is niet meer naar hun evenementen!!!

gr. AccordR

• Ben

Tja zo ieder zijn mening.

Ben zelf niet op de indoor geweest maar wel in landgraaf. Dat was het Honda Event. Daar heb ik het goed naar mijn zin gehad ! Lekker weer, sprintjes, muziek.

Ik hoop dat er volgend jaar weer een dergelijk event in Landgraaf plaats vindt dan ga ik zeker !

Misschien zou het handiger zijn als je je op of aanmerkingen via een mailtje doorgeeft aan de organisatie ? Als ze hard voor hun zaak hebben doen ze iets met de kritiek van hun doelgroep !?

Groet, Ben

• CRX_Roy

ik ben wel bij indoor geweest en heb het heel geod naar me zin gehad. Als je de berichten had gelezen is er ook niets gezegd over al die buitenlandse gasten.

Volgende jaar weer voor mij, hopelijk dan weer VIP.

• accordR

Ik ken de organisatie goed en heb het ook aangegeven.

ze moeten maar zien wat ze er mee doen.( niet alleen auto-maxx !!)

Ik ga zeker NIET meer ( en ben binnen de club echt niet de enigste)

• Martin Vliex

hebben de geweldige organisatie van AUtomaxx in Landgraaf meegemaakt, als er een op organisatie werkelijk waardeloos is , is het die bende van AUTOMAXX, puur op de euro gericht maar verder ho, maar, wij moesten nog 50 eurocent betalen voor een emmer water om de auto's te poetsen en als je wat zei kreeg je ook nog een grote bek toe van die gasten. Heb een van hen uitgelegd dat hij bezig was met het spelen van de schuifdeuren van de eerste hulp van het ziekenhuis.

deze organisatie moest gewoon verboden worden.Accord schreef:

>

> Ben bij Automaxx in Landgraaf geweest en daar vond ik

> helemaal nix aan,vooral de organisatie was zwaar @#$%^.

> Dus geen Automaxx meer voor mij