RELAIS + SCHUIFDAK

• Honda-Civic-TuninG

hey..

Ik heb een Honda Civic 3 deurs Hatchback(LSI) dus en hij is van het model: 92-95

Maar toen ik deze kocht werkte het electrisch shuifdak en de relais niet..

Ik wil dat schuifdak en de relais wel maken..alleen het instructieboekje van mijn honda Civic zat er niet bij..dus kan ik ‘m niet maken ook..weet iemand raad of weet iemand waar ik zo’n instructieboekje kan halen..? Of heb je zelf een honda civic

en heb jij dat instructieboekje wel zou je die bladzijdes over de relais en het schuifdak dan kunnen inscannen en naar mijn e-mailadres versturen..?

Alvast hartelijk bedankt..

Groetjes,tanya

• Arnold

aan een instructieboekje zul je niks hebben hoor, daar vind je geen electrische schemas in.

is het een origineel dakje of een achteraf inbouw?

• Honda-Civic-TuninG

het is een origineel dakje..

groetjes,

tanya

• Arnold

zekering in orde?

controleer of er spanning op de schakelaar staat, en bij bediening daarvan op een andere pin.

• Honda-Civic-TuninG

Het schuifdak doet het wel een beetje maar dan gaat hij schuin naar achter als ik m probeer open te doen, als ik m probeer terug dicht tedoen dan krijg ik m niet dicht doordat hij schuin zit ik moet zelf mee duwen omdat schuifdak terug dicht te doen want andrs lukt het echt niet. Ik heb m wel gesmeerd..en je hoort wel een beetje een krakkend geluid..'

groetjes tanya.

• Arnold

ik denk dat er iets is afgebroken van de geleiders/armpjes, zou het dakje er eens uit halen/laten halen.