kloppend geluid 8terwiel

• Michiel

Hallo,

ik heb gisteren mijn nieuwe auto een accord met automaat ui 2001 opgehaald bij de dealer. rijd geweldig maar wel een probleem: als ik met de auto over een klinkerweggetje rijd, of over een hobbeltje in de weg, dan hoor ik bij het rechter 8terwiel een kloppend geluid, op een goed geasfateerde weg hoor je het niet, maar bij bepaalde kleine hobbeltjes hoor je het. wat kan dit zijn? het is alleen aan de rechterkant van de auto.

hoop op snel antwoord

vr grt

Michiel

• Jarno

Vraag de dealer je hebt toch garantie?

• Michiel

heb al een afspraak, maarr dat is pas woensdag, wat kan het zijn dan

• Rohalt

Misschien zit je wiel niet goed vast ? Schokdemper lek ?

• Michiel

wiel zit gewoon goed vast hoor. wat hoor je bij een lekke schokdemper dan? want over stijle drempels heb je er geen last van, op zandwegen met kleine hobbeltjes en dus onverharde of oude weggetjes waar het asfalt aan het scheuren is, daar horen we het geklop. alleen aan de rechterkant

• Michiel

alleen rechts achter dus

• honda4ever

lijkt mij een schokdemper

• Michiel

kan een schokdemper dan een kloppend geluid geven? en je merkt niks van dat de 8terkant weg wil op de snelweg ofzo, dus lijkt me geen schokdemper

• Rohalt

Je vraagt zelf of wij een idee hebben … wacht anders af wat ze morgen bij de dealer zeggen/vinden !!

• Michiel

de auto gaat morgen dus gewoon maar ff naar de dealer, die het hopelijk hoort. en het daarna op kan lossen. want voor een honda…. zijn we niet gewend bij honda dat er iets klopt of rammelt.

dan nog ff iets, als je de centrale deurvergrendeling dicht op opendoet (met de ab) dan knipperen er geen knipperlichten ofzoiets, is dit te veranderen, zelf dan. want het maakt me ook nie veel uit. maar is het mogelijk de knipperlichten te laten meeknipperen? en zo ja, hoe dan?

bedankt