beslaan

• nieuwenhuis

hallo ik heb last als ik met 4pers in mijn legend zit dat hij beslaat ikheb de ramen met amoniak schoon gemaaakt er lekt nergens iets ben dan verplicht airco aan te zetten ook als ik alleeen rijd ook wel is dit een legend kwaal

• accordr

is er ooit een nieuwe voorruit in gegaan?

kijk maar eens onder je matten.

ik heb daar last van gehad.

P.s. als het heeft geregend, is het bij nog steeds dat het aanslaat ( als ik zelf in de regen heb gelopen.)

suc6

• nieuwenhuis

hallo niet dat ik weet maar onder de matten en vloer bedekking is het kurk droog dus ik weet het ook niet meer

• honda4ever

kachelradiateur kapot misschien?

• nieuwenhuis

neee hij lekt niet

• Rohalt

Ikzelf heb een Accord gehad met airco die ook beslog van binnen, was ook nergens lek, dus het kan makkelijk door de airco komen. De droge lucht die daarna toch verdamt als je auto stilstaat .. denk ik ……

• nieuwenhuis

ik denk dat dat het is alles kurk droog .dan rij ik toch gewoon met airco op stand economisch dan geen last voor al met nat weer maar voor de brest is de legend super

• snoepjesman

wat is dan het probleem gewoon de airco aan doen en rijden mooie wagen een legend echt super bakken

• nieuwenhuis

ja natuurlijk maar je zou verwachten dat het ook zonder airco goed gaat maar als ik alleen rij dan heb ik geen last dus er valt mee te leven voor de rest heel erg genieten met de legend