vraag over audio in een delsol

• guido

heyz

ik heb een delsol vti maar ik kan er maar geen fatsoenlijk geluid uit krijgen……heeft er iemand ervaring mee om er WEL goede muziek( en dan bedoel ik voornamelijk de bassen) uit te krijgen

ga ni aub over installaties zoals rockford fosgate beginnen en over wat er allemaal beter is wat ik allemaal heb.ik heb ovale mtx speakers en goede ronde 3 weg speakers van pioneer met een kenwood versterker

graag zou ik ook wat eventuele informatie willen over een goede subwoofer voor in mn auto die wel past zonder dat ik mn stoelen helemaal naar voren moet zetten ;-)

greetz guido

• CRX-FREAK

hebook een sol vti maar qua audio kan je niet veel beginnen jongen tenzij je de auto wat verbouwd,wat je niet zal doen.heb zelf een pioneer woofertje een kleintje die past net achter de passagiers stoel,ja je krijgt wel bass eruit beter dan alleen met 3 weg want met 3 weg alleen wordt het te schel want speakers liggen bijje oren. heb wel wat moetenafbellen en zoeken voor die woofertje,want hij werd niet meer gemaakt.

succes

• guido

ja merci

ik ga mischien wel wat verbouwen toch enzo……lijkt me toch het beste want het is echt niet te doen……..

misschien 2 kleine 8 inch alpine of kicker woofertjes erin dan maar….kijken of het past

greetzz