Hallo.
Mijn pa wil een nieuwe accord kopen, of 2e hands dan. hij is van de honda-importeur geweest en heeft pas 30000 gelopen. dat is niet veel voor een auto van 2001, maar is dan ook wel te zien dat ie nog helemaal mooi is.
we hebben nu een accord van 1993 2.0S. deze heeft een verrotte uitlaat en we hebben besloten om maar gewoon een nieuwe accord te kopen.
maargoed. waar ik mee zit: ten eerste, van 2.0 naar 1.8, dit is toch een mindere inhoud, alhoewel de 1.8 5 pk meer heeft. maar scheelt dit veel?
en we willen dus een automaat, we hebben er in gereden, met sportshift (dus je kan ook zelf schakelen) reed allemaal geweldig. maar volgens de carbase op autoweek is de automaat versie langzamer dan de handbak. scheelt dit veel? ik kan me het niet voorstellen want je hoeft niet te koppelen, dus eigenlijk moet je toch veel sneller zijn? de automaat heeft maar 4 versnellingen. maakt dit veel uit? dus is het gewoon een superslome auto of niet. want de automaar is gewoon geweldig. airco erin, houtinleg, en die kilometerstand is gewoonweg super. maargoed.
kunnen jullie ff laten weten hoe zown 1.8 at nou rijd, en of het egt slomer is.