civic motor

• martijn

weet iemand of er een honda accord motor in mijn civic 1.5 dxi past en wat is de grootste die er in zou passen

• dennis

alles kan, als je maar genoeg geld hebt.

Goedkoper en stukken makkelijker is het om een integra moter er in te gooien b18c6 190 Pk is voldoende toch… en anders een B20Z van de CRV en daar een integra kop erop zetten.. nog leuker en unieker in nederland een civic type R K20 inbouwen 200 pk standaard :-)

www.hassport.com heeft kits om een andere motor in te bouwen.

• martijn

ik heb een R K20 gekocht heeft iemand tips met inbouwen

• dennis

Whoehahaha, heb jij een K20 gekocht… ga je zeker de eerste zijn die dit in een honda civic van de 5de generatie gaat bouwen.

Maarre wat koste het blokkie nu en ik neem aan dat je alles erbij hebt. Zowel assen, kabelboom, komputer etc etc… anders breng je hem beter terug.

Heb nog wel wat adressen die je kunnen helpen en die je kunnen steunen in de komende moeilijke periode :)

anders ff contact opnemen via de meel.

dencoupe(at)hotmail dot com

• martijn

het was ongeveer 9000 euro en ik heb nog niet alles wat ik nodig heb en ik heb al een paar man geregeld die me gaan helpen werken allemaal bij een hondadealer dus moet lukke nogmaals bedankt voor je advies ik zet het hier wel neer als alles gelukt is

• dennis

Ik ben zeer benieuwd naar jou super honda….. je bent in nederland waarschijnlijk de eerste met een k20!!

Succes met de opbouw

• martijn

heej ik heb de motor er nu inliggen nu moet ik nog ff wat aan het elektronishe gedeelte knutselen en dan is hij over een paar dagen klaar denk ik

nu moet ik eigenlijk nog een goede bodykit zien te regelen weet jij misschien een adresje

groeten martijn

• dennis

Martijn,

Doet eens ff wat foto's schieten… ben erg benieuwd naar het resultaat……

Bodykitje… http://www.showoffimports.nl goedkoper vind je ze niet en service is geweldig!