Civic coupe 1.6 16v tunen?

• Lunatic

Binnenkort krijg ik een civic coupe 1.6 16v ls uit 99 en die wil ik mororisch laten tunen….nokas/vliegwiel/klepstoters/kleppen/chip/eventueel(maar nog niet zeker) een dta systeem/uitlaat spruitstuk+pijp naar achter/enz weet iemand waar ik dit het betste kan laten doen voor een nog redelijke prijs en die goed werk afleveren….

• Ricardo

Ik zou zeggen… TCC (Total Car Concept) te Bleiswijk.

daar hebben ze flink veel kennis, wat betreft tuning met Honda's!!

je zou ze ff kunnen bellùh voor meer info of zoek ff via Google naar TCC.

succes…

grtzzzzz……………Ricardo. www.tuningfreak.nl

• Lunatic

Ja deze ken ik wel dan moet ik daar maar eens gaan praten…bedankt voor je advies he….

• Ricardo

Graag gedaan, ik hou niet van spammen, maar aangezien ik daar altijd goed en vakkundig geholpen word,vind ik dat, dat best bekend mag worden onder de honda-tuners…

grtzzzzz…………….Ricardo.

• Luder

ga naar hyperformancetuning in Brielle

• Ricardo

Is idd. ook een goede zaak voor Honda-tuners, was ik ff vergeten… beetje hetzelfde als TCC alleen dan in Brielle, ben zelf bij beiden zaken goed geslaagd, niet de alle goedkoopste, wel de beste!!! (naar mijn mening dan hè!)

succes….

grtzzzzzz……….

• Luder

TCC beetje hetzelfde als Hyperformance? dacht het niet vriend!

ik kom alleen nog maar bij hyperformance

• Ricardo

Tja, daar gaan we wéér met de discussie over TCC in vergelijking met Hyperformance……………….. GEEN ZIN IN DUDE!!!!! (word er zo moe van!!)

grtzzzzzz……………….

• dennis

Stelletje bukkers….. discussie is niet nodig…!!

iedereen heeft zijn eigen ervaring met beide bedrijven…. dus ga langs beide geef aan wat je wilt en laat het daar uit voeren waar je zelf het beste gevoel bij krijgt.