Auto stalling in de Bollenstreek

• CCB Bollenstreek

Uit liefhebberij geboren wordt de noodzaak van een goede (en betaalbare) stalling voor je waardevolle hobby al snel duidelijk.

Omdat er in de buurt niets te vinden was hebben we de koe maar bij de horens genomen en zelf een stalling in het leven geroepen.

Primair de stalling van Klasieke Auto's en Motorfietsen maar er is ook mogelijkheid voor opslag algemeen.

Helaas laat het bestemmingsplan niet toe dat er ook gesleuteld wordt maar klein onderhoud (accu's banden ed) is toegestaan.

Prijzen vanaf ?85.00 per plek per maand.

Hopelijk kunnen we iets voor jullie betekenen en kunnen we de stalling rendabel maken in de nabije toekomst.

Rob en Jack,

Classic Cars and Bikes Bollenstreek

• Rick

Schiet lekker op als je er niet mag sleutelen:? zo weet ik er nog wel een paar en nog iets goedkoper ook!!:D

dus met andere woorden…. NEE, NIET INTRESSANT!!!!!!!

grtzzzzzzz…………..R.

• Remspoor

Inderdaad errug duurrrrrrr, is zeker een bollentent.Rick schreef:

>

> Schiet lekker op als je er niet mag sleutelen:? zo weet ik er

> nog wel een paar en nog iets goedkoper ook!!:D

> dus met andere woorden…. NEE, NIET INTRESSANT!!!!!!!

>

>

>

>

> grtzzzzzzz…………..R.

• Grousta

Voor dat geld moet er wel dag en nacht bewaking rondlopen.

• CCB Bollenstreek

Hmm.

Raar dat je wordt afgefakkeld op een goed en eerlijk initiatief waar we met eer een geweten mee bezig zijn. Ook fijn dat jullie zo lekker genuanceerd je mening geven. (Wat mag, het is JULLIE keuze)

In mijn ervaringen is het (in deze streek) niet mogelijk om onder de 125 Euro per maand een garage te huren.

Het op straat zetten van mijn auto's was voor mij geen oplossing en een ruimte huren kan wel goedkopen maar veiliger en bereikbaarder worden ze dan niet.

ALtijd makkelijk om iemand (iets) af te fakkelen maar een beetje (al is het negatieve) feedback mag best.

Rob

• Rick

Dat komt ook omdat je hier loopt te SPAMMEN SUKKEL!!!!!!!!!!!!

en daar zijn deze prikbords niet voor bedoeld, als je een beetje bijdehand was, dan had je in de regelementen wel gelezen dat dat niet de bedoeling is… VERBODEN DUS!!!

+ het is en blijft TE duur en TE onprakties want je mag er niet sleutelen!!!

dus doe niet zo verbaast over de antwoorden die je krijgt;+

grtssssssssss…………….