Alternatieve turbo op luchtfilter

• Michiel

Ik ben van plan een soort alternatief voor een turbo in te bouwen. ik wil graag een extra aanjager erbij kopen, deze inbouwen onder de kap, en aansluiten op de buis van het luchtfilter, het is trouwens een aangezogen bak (carb). en dan netjes ergens een zelfde schuifknop monteren in het dashbord.

Weet iemand of dit mogelijk is om gewoon meer lucht in de motor te blazen?

of moet je dan ook gelijk de ontsteking en andere dingen gaan bijstellen.

ik wacht op een HELE hoop goede tips,

OF ALS ANDERE MENSEN NOG IETS LEUKS WETEN EN GOEDKOOPS, WAAR JE AUTO SNELLER VAN GAAT LOPEN, zeg het dan meteen.

Ik rij een integra van 86 (wat een uber fijne bak!!!!)

mzzls

Michiel

• Arnold

als je van een onderdrukmotor een overdrukmotor wilt maken, heb je een probleem met je rembekrachtiger omdat je dan geen of nauwelijks vacuum meer hebt.

• Luder

misschien staat er nog wat voor je in het grote sprookjesboek

• FireFoxz

als je hier serieus effect van wilt verwachten dan zal je een hele grote krachtige blower moeten inbouwen met een heleboel vermogen.

eigenlijk is de beste blower gewoon de rijwind die je met je bumper kan oppakken

• Michiel

>

> als je hier serieus effect van wilt verwachten dan zal je een

> hele grote krachtige blower moeten inbouwen met een heleboel

> vermogen.

>

> eigenlijk is de beste blower gewoon de rijwind die je met je

> bumper kan oppakken

ik zie nu dat de pijp ergens verdwijnt in het spatbord, dus ergens boven de wielen, maar dan wel afgeschermd natuurlijk. als ik die pijp nou verleng en achter de radiator zet, zou dit effect hebben, en anders net tussen de kieren bij de motorkap?

Zou jij me kunnen vertellen waar ik die 0pijp het beste naartoe kan leggen, welk materiaal, en hoe kan ik zorgen dat er niet teveel troep binne komt,

volgens mij heeft een colt air intake geen effect bij een aangezogen motor.

maar wil in ieder geval ff weten, waar ik die pijp heen kan leggen en of ik hem dikker moet maken,

en ik zag bij het antwoord van aronolt, dat ik rpoblemen zou krijgen met de rembekrachtiger, krijg ik hier geen last mee als ik die pijp verleg?

en moeten er als ik hem naar de bumper lijd nog andere dingen worden afgesteld?

zeer bedanktFireFoxz schreef:

• Arnold

waar je die pijp ook heenleid, je zult er niks van vernemen.

• badboy4life

Goedkoop en veel pkz winst krijgen gaat niet samen!

• Remspoor

Probeer eens een fietspomp om meer lucht in de motor te blazen. Gewoon even aansluiten onder de carbuteur en pompen maar tijdens het rijden.

• Michiel

he, ik heb hier liever even serieuze antwoorden in plaats van die flauwe onzin,

ga tog weg

• Jochem

Ja gasten, die kerel wil gfewoon een snellere integra, zit nie zow te zeiken en geef hem goed advies, wat is dit voor forum met al die lope antwoorden. d8 dat honda-lui nog wel aardig waren maar jullie zijn vet onsportief, mafkezen