verrot dak type 1

• crx type1 freak

beste honda rijders. ik heb een crx leuk he? maar mijn dak is verrot! kl..te dus hij staat nu binnen gestript en kwam tot de conclusie dat alles weg gerot is mijn vraag waar kan ik een dak kopen kompleet met nwe ruber"s .ben al bij auto kraaiy in hardewijk geweest. maar die had niks. of kan ik ook een dak van een prelude (glas) pas maken.met mijn oude goot! weet iemand wat of een ander idee sta voor alles open groetjes andre

• kareltje

hoi mijn dak is er ook geweest nu heb ik gehoord dan er ook een zwart kunststof dak verkrijgbaar is, net als een motorkap ik weet alleen nog niet waar ????

misschien leest iemand dit en weet het wel van (carbon) goedkoper en hoeft niet te worden gespoten

• crx type1 freak

beste kareltje ik weet dat bij auto kraaiy een carbon dak ligt maar dat is voor een type 2 maar ik begrijp dat jou dak ook verot is (dat zijn ze allemaal) maar bedankt voor je reactie groetjes andre ps veel succes met het zoeken naar een dak laat maar horen

• civicminime

Maak er een targa van!! Je bent nou toch bezig!!!!!!!

Is wel erg gaaf!!!!!!!

• andre

ja daar heb ik ook aan zitten denken maar het probleem is waar vind je die en wat moet je aan de body verstevigen dat wordt een hoop las werk denk ik? het zal zeker gaaf staan groetjes andre

• civicminime

Je moet deze vraag eens op www.streetlegalhonda.nl stellenof op www.hondatech.com

daar is vast wel iemend die dat ooiit gedaan heeft of weet hoe het moet!!!!!!! Ik weet dat er vopor bepaalde auto's ombouw sets zijn! raag daar maar eens en succes ermee!!!!!

• crx type 1freak

bedankt dat zal ik zeker ff doen. er moet zeker iemand zijn die dat al eens gedaan heeft ga het nou ook zeker doen. groetjes

• tazbar

bij sloop genaamd pieper in putten staat een rode crx 1

dakje zit er nog in heb niet gekeken in wat voor staat het verkeerdt