Frontale botsing

• OzzY

Hallo allemaal,

Ik wil deze keer niets over problemen van me auto vragen (voor de verandering).

Voor degene die uit het zuiden komen, weet iemand iets van een frontale aanrijding in Nederweert. Is vrijdag 2 april gebeurt langs het kanaal. Een vectra en een peugeot 607 bij hectometerpaal 66.6 beide totall loss.

t zijn bekenden van me daarom zou ik graag meer info willen.

Alvast Tnx….

• Rick

Dan bel je ze toch ff op……:+:+:+:+:+

• OzzY

Iedereen is nog in leven dat wist ik meteen, maar ging mij meer om de aard van de aanrijding.

Volgens de politie kwam deze vrouwlijke bestuurder door nog onbekende reden op de verkeerde weghelft. En zei zelf heeft enorm spijt van wat ze heeft gedaan, maar kan zich niets herinneren, waarom ze op de verkeerde weghelft kwam.

Misschien dat er toevallig een getuige ofzo….ook op deze forum komt….dacht ik..:))

• Grousta

“ zei zelf heeft enorm spijt van wat ze heeft gedaan”

Heeft ze het dan met opzet gedaan dan. Zo klinkt het wel.

• Hondafreak

Lol nou dat denk ik niet…

Als je een ongeluk veroorzaakt heb je echt wel spijt er van dat je niet beter heb opgelet….voor jezelf en vooral voor de ander.

Is iig beter dat de beide mensen niks mankeren.

Grtz Ronald

• Grousta

Je kan er soms niks aan doen denk ik dan maar weer.

Begin dit jaar met de bedrijfsauto mn side skirts opgehaalt. Op de terug weg kwam ik wel 1 tegen die er geen spijt van had. Bij Heerenveen ging ie spookrijden en reed frontaal op een auto in. Deze persoon had er genoeg van hoorde je later.