lexuclichten

• civic

hallo honda rijders

ik heb vocht in mijn lexuslichten wat moet ik daar aan doen ik heb wel eens gehoord van afkitten maar wat moet ik dan precies afkitten ?

en een gaatje in boren heb ik ook wel eens gehoord maar waar moet ik dat gaatje dan boren en hoe groot

wie kan mijn helpen

groeten civic

• Rally28

En dan gooi ik er nog even een paar vragen bovenop……welk merk Lexus lichten kan je het beste nemen ? En ik denk dat ik het antwoord al kan raden maar…ze zijn niet orgineel betekend dat problemen bij de apk op met aanhoudig met de politie ?

• ms-tuning.nl

problemen bij de apk zal je niet krijgen.

Als je het niet vertrouwd zet je toch gewoon tijdelijk je oude verlichting weer terug.

Met de politie heb ik nooit problemen om mijn lexus verlichting,

Ik heb zeer positiefe ervaringen met de verlichting van TYC.

met vriendelijke groet

Marco

www.ms-tuning.nl

• civic

maar nu heb ik nog geen antwoord op mijn vraag

groeten civic

• ms-tuning.nl

Je moet ten eerste je set goed laten drogen.

Daarna moet je kijken waar de voorste & achterste gedeelte van je lamp unit bij elkaar komt daar moet je een randje kit aanbrengen.

Er zal altijd condens blijven bestaan in je lampen alleen bij lexus lampen valt het extra op omdat het helder glas is.

Dat komt omdat de buiten lucht sneller afkoelt dan de lucht in je lamp.

met vriendelijke groet

www.ms-tuning.nl

• Hondafreak

Gewoon de randjes afkitten en apk keuring geen probleem mee iig ik niet,laatst nog gekeurd.

Ik zelf heb zelde vocht er nu in ja heel soms een klein beetje maar meestal gewoon niet.

Voordat je kit zorg ervoor dat er geen water meer in je lamp is.Mochten er druppels in blijven dan gewoon even met een haardroger erop.

Heb gehoord dat je ze ook in de magnetron kan leggen (niet te lang :P).Maar dat heb ik zelf maar niet uit getest.

Veel Succes ermee.

Grtz Ronald

• Rally28

Dank u Dank u :-)

• honda4ever

onderste gedeelte niet helemaal afkitten

dan kan het vocht weglopen

of onderin een klein gaatje boren

• Hondafreak

Idd heb die van mij onderin ook niet afkit

• honda4ever

zo kan het vocht dus nooit weg