Homokineet vervangen, tikkende geluid blijft

  • Lorenzo

    Beste mensen,

    Ik had laatst hier een bericht geplaatst dat ik een tikkende geluid hoorde toen ik naar links stuurde.

    Ik heb mijn homokineet van links laten vervangen en het geluid zit er nog steeds. En terwijl het rubber van de homokineet heel was!

    Wie weet wat er aan de hand kan zijn?

    Het gaat over een honda civic.

    Ik hoop wat van jullie te horen!

    Alvast bedankt Lorenzo

  • Hondafreak

    Hmmm….

    Tja zonde van je geld voor het vervangen maar opzich bij Honda een homokoneet vervangen is nooit verkeerd…

    Maar wat het dan kan zijn…..dunno

    Wens je iig succes ermee.

    Greetingzz Ronald

  • honda4ever

    al eens naar de lager gekeken?

  • Grousta

    Heb je de verkeerde vervangen? Als een homokineet stuk is hoeft de hoes niet kapot te wezen. De homokineten krijgen het zwaar te verduren als je scherp stuurt en veel gas geeft. Honda kan nogal scherp sturen.

  • civic666

    Als je toch de kineet hebt LATEN vervangen, dan had je niet moeten zeggen welke vervangen moest worden Maar je had moeten zeggen dat het bijgeluid opgelost moest worden.

    Als de monteur dan de verkeerde kant of het verkeerde onderdeel vervangt, dan is dat zijn probleem…….

  • Lorenzo

    nee, hoe kan je zien dat je lager stuk is?

  • Lorenzo

    heb dit bij een sloop laten doen?

  • Grousta

    Dat hoor je wel bij het rijden. Als je gewoon bv 80 rijdt lijkt het net of je de banden over het asfalt hoort. Is een constant geluid dus. Maar je zei eerder toch dat je het hoorde als je stuurde?

  • pim

    ik zou eens kijken naar je draagarmen! dat was bij mij het probleem eerder. Dit klonk namelijk hetzelfde dan dat jij omschrijft.