Stationair probleem

• crx89

Mijn crx uit 89 loopt als hij koud is 2000omw/min stationair. Dat vind ik een beetje aan de hoge kant. Als hij warm is dan loopt hij de de éne keer 1200omw/min en de andere keer weer 600omw/min. heeft iemand mischien een idee waar dit aan kan liggen. Het licht niet aan de eacv-klep, want daar heb ik al een andere op geprobeert.

• Merijn bos

Wat ik zelf een keer gehad heb was dat de gaskabel te strak stond. Stationair ging ie dan ook koud zo'n 2000 draaien en met warme motor raakte de computer dan in de war en ging hij wissellen tussen 1500 en 400 ongeveer.

De gaskabel moet wat speling hebben dus niet strak staan. Dit is makkelijk zelf na te kijken.

• Grousta

Is de accu er af geweest?

• crx89

ik heb de kabel nagekeken, en deze heeft speling genoeg. De computer heb ik ook al een keer of 5 geresetGrousta schreef:

>

• Grousta

Dat dacht ik al. Laat um eerst eens na resettean de ecu ff 10 min stationair lopen. Rij daarna maar eens 200 km ofzo. Dan is je systeem wel weer goed.

• SpeedFreak

press (CTRL + ALT + DEL) to reboot your car

• crx89

Ik heb nu al weer 400 km gereden, maar het probleem is noch niet verholpen.

Weet iemand mischien noch iets waar het ook aan kan liggen. Ik heb de vacuum slangen ook al gecontroleerd, daar licht het volgens mij niet aan.