Prelude 93 tm 96/97

• Paul

Goedenmiddag,

In de zomer ben ik van plan te gaan kijken voor een gebruikte auto. Het liefst moet dat een coupe zijn en een 4 cillinder. 1 van mijn favo's is de Honda Prelude en wel het type van 93 tm 96/97.

Echter nu vraag ik mij af of er volwassen mensen achter in kunnen zitten omdat ik al op meerdere foto's een tweetal nogal rare zetels heb zien zitten.

Alvast bedankt voor de response,

Paul

• Grousta

Kan wel maar niet van harte

• FireFoxz

als je ruimte achterin nodig hebt kun je maar beter geen coupe gaan rijden

er passen wel mensen achterin maar voor een rit van 2 uur lijkt het me niet echt lekker

• Paul

Oke,

Bedankt voor jullie reacties. De langste ritten die ik meestal met 4 personen maak zitten op 1 uur max. Zit het probleem voornamelijk in de hoogte van de daklijn of de beenruimte, of allebei dat kan ook?

• Hondafreak

Volgens mij meer de beenruimte als hoogte maarja als het lange mensen zijn :P.

Zit gewoon niet bepaald lkkr voor een poos 1 tje kan wel die ken liggen (niet dat het lkkr ligt :P)

Grtz Ronald

• Luder

ik heb het laatste model en achterin zit echt zwaar beroerd,de beenruimte is te krap, je zit met je benen omhoog en de rugleuning is erg rechtop ,geloof me maar dat volwassen mensen van 1,80meter of langer daar echt niet lekker zitten

• FireFoxz

en is het ook niet zo dat je met de snel aflopende daklijn van de coupe zit. waar je dus gebrek aan hoofdruimte hebt ?

• Grousta

Ofte wel hij is wel geschikt om EEN passagier te vervoeren alleen moet deze wel gaan liggen op de achterbank.

• Luder

ja eentje gaat wel,moet ie dwars beetje gaan hangen met een paar kussentjes want het bankje is ook nog eens knetter hard,maar bij een 4 gen zit er dacht ik ook nog een soort armsteun in als ik het goed heb?

in een civic coupe schijn je wat beter te zitten

• 007legend

achterin gaat niet lukken of je moet wel erg klein van stuk zijn, dan kun je beter een civic coup kopen

Stef