kosten vervangen dynamo

• crx

wie weet wat ong. de kosten zijn voor het vervangen van een dynamo van een crx uit 88??

• Arnold

laat me raden, je lampje brand op het dashbord.

denk niet dat je hem hoeft te vervangen hoor, controleer je koolborstels maar eens, wedden dat die versleten zijn, nieuw setje kost nog geen 10 euro

• crx

uh nee . hij start moeilijk en laad niet bij. als ik hem 5 minuten stationair laat lopn is de accu leeg.

• Arnold

een ruildynamo kost ongeveer 125-150 euro

• Grousta

2de hands heb je er 1 voor 50 euro.

• Arnold

maar van een 2e hands weet je de staat niet

• Grousta

Nee das is zo maar voor 120 euro koop ik geen dynamo. Op marktplaats worden ze genoeg aan geboden. Als je een verkopen of sloper in de buurt ff een bezoekje brengt kom je er snel genoeg achter. ALs ie dan kapot blijkt te zijn kan je hem nog altijd terugbrengen en anders in het uiterste geval hem daar door de ramen planten.

Ik heb hem zelf ook kapot gehad, met de 2de hands rij ik nu 2 jaar zonder problemen. Het enigste wat er eigenlijk aan kapot kan gaan zijn de koolborstels en de diode brug.

• crx

dynamo is idd defect. garage wilde hem laten reviseren voor 200 euro maar daar ga ik niet mee accoord!

ben idd bij een sloop geweest maar die had alleen een 87 of een 90 dynamo en bij mijn weten passen die allebij niet.weet iemand hier meer over. mijne is uit 88

• crx

oh bij de oude waren in ieder geval de koolborstels absoluut niet versleten

• k groot

als je morgen 17/02 even belt naar 075 6281293 en een 1 kiezen en vragen naar rob die kan en wil zo het antwoord geven misschien heeft hij ook nog wel een

goede gebruikte liggen klaas