AUTOSTYLE niet klantvriendelijk!

  • Darkproject X

    Op tunerz.nl gaat de vraag of sommigen weleens lang hebben moeten wachten of slechte kwaliteit etc etc hebben gehad van Autostyle. Hieronder het eerste post in dat topic.. let me know?? ben benieuwd.

    Nou mensen,

    vandaag heb ik toch weer iets meegemaakt! Ik had Powerlifts besteld bij Autostyle. Na een aantal keer in de winkel geweest te zijn en mailtjes gestuurd met de vraag waar mijn producten bleven hoorde ik opeens niets meer. In het laatste emailtje van Autostyle kreeg ik te horen dat ik schijnbaar brutaal was geweest. Dit betreft het mailtje hieronder:

    "Beste Nico,

    Mijn mailtje was totaal niet brutaal bedoeld. Het gaat hier puur over afspraken nakomen, iets wat iedereen op deze wereld doet of zou moeten doen. Waarom kiezen jullie niet ervoor om tijdelijk jullie levertijd te verlengen naar 2 weken? Ben je van een hoop “zwakke, onfatsoenlijke, demotiverende en asociale mailtjes”,zoals u dat noemt af. In die tussentijd hebben jullie meer tijd om het leverings probleem op te lossen.

    Mijn mailtje was alleen bedoeld om eens de zaak wakker te schudden en te laten merken dat ik nu naar mijn zin lang genoeg gewacht had.

    Als laatste wil ik nog even vermelden dat ik iedere keer nette mailtjes heb verstuurd, behalve de laatste. Maar ik hoop dat u begrijpt dat de fustratie niet alleen bij u ligt wanneer de klant zijn goederen niet op tijd ontvangt.

    Hopelijk gaat het leveren in de toekomst beter, zowel voor u als voor ons.

    M.v.g.

    E. Janssen"

    Op dit mailtje heb ik geen antwoord meer gehad.

    Vandaag was ik dus maar naar mijn Autostyle dealer toe gegaan om te kijken of dan misschien eindelijk toch mijn spullen binnen waren gekomen die ik al 3,5 weken geleden besteld had en die binnen 1 week geleverd hadden moeten worden.

    Bij mijn dealer aangekomen krijg ik te horen dat Autostyle niet meer wil uitleveren omdat ik brutaal ben geweest. En dat na 4 weken wachten.

    Vanaf vandaag ben ik dus ANTI AUTOSTYLE!

    Wat is jou mening over deze manier van handelen? Hebben jullie zoiets al meegemaakt?

    M.v.g. Erik

    dit is de forum page van desbetreffende post…

  • FireFoxz

    ik heb idd wel eens lang moeten wachten op autostyle producten

    overigens kreeg ik toen wel korting

  • Grousta

    Niet echt veel last van gehad, Bij het bedrijf waar ik de produckten bestel, belt eerts ff of het wel op voorraad is.

  • Roy

    lijkt mij ook niet echt de schuld van Autostyle maar meer van de dealer van autostyle. Die moet jou informeren over vertragingen en backorders.

  • harm

    ben je nou hier ook al aan het klagen

  • Vrrrrrroooem

    Kansloze Azijnpisser, ga terug naar het VW prikbord!

  • Darkproject X

    lig niet te zeiken vent, ik stel alleen maar de vraag hier om meer mensen te bereiken. Waarom toch altijd afkeer tegen VW? Mijn broer rijdt BMW, mooie wagen dus who cares? Ik maak jullie toch niet belachelijk ofzo?

    Ik was gewoon nieuwsgierig naar jullie ervaringen.

    Gr. Erik