Velgen

• Hondafreak

Dagdag mede honda rijders,

Zat te twijfelen of ik nou een crx v-tec wou gaan halen of mijn crx gewoon bruut te maken…..en denk toch dat ik voor het 2de ga.

Weet wat ik nu heb en km dat deze gereden heeft heb ik ze nog niet gezien en ja wil ook geen afgetrapte bak kopen

Als ik een andere auto haal (honda) dan wil ik toch wel dat die e rniet teveel op lijkt enzo.

Maargoed…Ik wil dus als eerste nieuwe velgen gaan halen weet iemand een GOED adres en NIET al te duur of een website…..was laatst in velgenland of hoe dat ook heet in Apeldoorn..Maar viel me tegen voor al de prijzen…

Heb zelf wel 2 adressen die niet al te duur zijn en leuke velgen heeft maar als iemand nog 1 of meer weet zou leuk zijn.

Greetingzz Ronald

• k groot

een goed en goedkoop adres is GRAKU in Wilnis heeft veel keus

• Hondafreak

Heeft die toevallig ook een internet site?

iig Bedankt :D

Greetingzz

• FireFoxz

als velgenland als duur is, hoe goedkoop wil je je velgen hebben dan?

velgen zijn nou eenmaal duur, je hebt nou eenmaal geen mooie velgen voor 100 euro

dan heb ik het natuurlijk niet over 15"

• Hondafreak

Was daar en vond het niet goedkoop.

Zaakje in Doorneburg (achter Huissen) zelfde velgen 300 goedkoper…..

Vind ik toch aardig wat schelen….

Dus vandaar

Vraag ook niet voor velgen voor 100 euro ;)

Mot wel zeggen zoveel keus velgen…Alleen jmmr dat de site van OZ niet zo veel opstaan althans niet allemaal zoals de Vulcanos.

Helemaal irri is dat die virtual motage gedoe het plaatje van een crx niet heeft :(

Greetingzz Ronald

• FireFoxz

ja, als het 300 euro scheelt is het wel een groot verschil maar velgen kosten nou eenmaal veel geld…

wat voor velgen heb je op het oog ?

• Hondafreak

Zat te denken aan de OZ Vulcano maarja langzamer hand kom ik zo af en toe velgen tegen die ook wel leuk zijn

• k groot

wat dacht je van graku .nl

• Hondafreak

Thnx ga gelijk ff kijken :)

• harm

kijk maar eens op www.fritsonline.com

niet duur veel keus en met banden als je wil