Rick en Honda uit elkaar ??? snik

• MAX

Ik heb uit zeer betrouwbare bron vernomen dat Rick en zijn Hondamobiel elkander hebben verlaten.

Rick heeft naar horen zeggen zijn oog laten vallen op een wel zeer uitdagende en wulpse Peugeot. (in de wandelgangen had hij het zelfs over een lekker kontje)

ik kan hier alleen maar aan toevoegen als mijn bronnen juist waren:

een hele verstandige keuze Rick en veel plezier in Uw nieuwe auto

groetjes Max

• Luder

wie is rick?

• SpeedFreak

Die 206 kunnen er inderdaad zeer wreed uitzien.

Kent iemand de MI serie van peugeot? Mijn Civic Vtec was ietstje langzamer als een 205 mi. Wil toch wel iets zeggen vind ik.

• Hondafreak

Mja maar het is geen Honda ;)

• MAX

rick is een honda freak kijk maar een paar regeltjes naar beneden, dus hij zal zich binnenkort wel melden

groetjes

• Rick

Yoooooh!!

Een hele topic aan mij gericht, ik voel me vereerd!! hahahaha…..

Maar dat klopt ja, dat wat Max heeft staan verkondigen..

ik heb me Honda prelude 2.2 vtec 4ws compleet custom getuned, ingeruild voor een……..Peugeot 205 accent !!!!!!!!!

men! wat een mooie snelle bak is dat jòh, echt een werelds wagen, ja ben echt blij dat ik van die simpele Honda af ben, pffffff wat een ellende was dat zeg, hij reed voor geen meter, kwam niet vooruit en hij was gewoon niet mooi genoeg voor mij!!

nee, ik heb nu de ontdekking gedaan dankzij onze vriend MAX!! dat een peugeot vééééél beter is dan honda en dat de kwaliteit óók veel hoger lag dan die Jappe bakke!!

nou, ik heb op aandringen van MAX, toch maar eens een proefrit gemaakt in een Peugeot 205 1.1 accent uit 88''

Teering zeg!! dat ding ging echt af als de brandweer, lag goed op de weg, zag er mooi uit van binnen, echt alle luxe die je maar kan wensen van een ECHTE wagen!!

neeee, daar kon m`n Honda echt niet aan tippe!!!!

dus aan alle Hondarijders op dit prikbord!!!!!!!!!!!

wees niet boos op mij, het komt allemaal door MAX!! ik denk dat hij een soortvan, Peugeot-virus met z`n berichten meestuurd en daardoor ben ik nu ook Peugeot verslaafd, mijn excuses hiervoor!!!

grtzzz….Ricky-205.

• MAX

GEEFT NIET HOOR EEN PEUGEOT MET DIE CYLINDER INHOUD IS TEVENS LEKKER ZUINIG

JE BENT TOCH NIET BOOS HE ??? DAT IK JOUW GEHEIMPJE WERELDKUNDIG HEB GEMAAKT GISTEREN

GROETJES IKKES

HEB JE SOMS OOK EEN MOTOR ????

IK WEL HEB EEN BMW 1100.RT, DAT IS OOK KIKKEN JOH

HEB VORIGE WEEK ALWEER GEREDEN MET DAT ZACHTE WEER

ps: KAN IK DIE PRELUDE NIET VOOR EEN PRIKIE VAN JE OVERNEMEN

• FireFoxz

hahaha, die rick… mag jij wel liegen van je moeder ? :D

• Rick

Kijk! een echte Hondadriver weet presies waneer een andere Hondadriver liegt of niet!!!

ik ben bij de dokter geweest en ben onder de virusscanner gaan liggen met als resultaat, idd ik had de Peugeot-virus….

maar met een kleine antibiotica-kuurtje en een bezoekje aan de Hondadealer, was alles weer prima in orde!!!

gelukkig had ik me Lude nog niet verkocht(tja, het ging allemaal zo snel) dus die staat inmiddels weer keurig opgepoetst voor de deur, Yes!!!!!!!!!!!!!!!!

Oja! wat ik met die Peugeot accent hebt gedaan?? nou, zelfs de sloop wou hem niet meer hebben(tsssss..) dus heb ik hem maar iligaal gedumpt bij de gemeente, hahaha……the place to be for a peugeot!!!

dus MAX! het was ff heel gezellig bij Peugeot, maar ik ben weer genezen jòh, helaas kan ik jou dus die Lude niet meer aanbieden voor een prikkie(hij heeft me maar 28.000euro`s gekost in totaal!! een prikkie dus,hèhè…)

Maar je hebt toch ook een mooie bmw-motor+een Peugeot buiten staan!?!?!

dus jij bent al verwent genoeg, dacht ik zo…….

Wat is nou het moraal van dit verhaal:

Blijf met respect en begrip op andere merken-prikbords reageren en laat een ander in z`n waarde!!!!!

Je mag best een beetje dollen op de prikborden, zolang je maar niet grof of aso reageer op een ander…

@MAX!

Je gevoel voor humor mag ik wel, lache is`t zekers!!!!

grtzzz….Rick !!!!drive Lude for life!!!!

• max

ja ja maar helaas heb geen peugeot maar een r.kangoo grijs ken. voor de honden had een simca fourgonette daarvoor maar die had het naar bijna 24 jaar begeven (snik)

verder heb ik een bmw 320 uit 2000 nou dat doe ik dus nooit meer staat meer bij de garage dan bij mij. waardeloze auto.

nee dan heb ik liever een honda of een andere jap die zijn veel betrouwbaarder

groetjes max

ps: jouw humor mag er ook wel wezen hoor aankomend zwagertje ha ha ha