Kijk! een echte Hondadriver weet presies waneer een andere Hondadriver liegt of niet!!!
ik ben bij de dokter geweest en ben onder de virusscanner gaan liggen met als resultaat, idd ik had de Peugeot-virus….
maar met een kleine antibiotica-kuurtje en een bezoekje aan de Hondadealer, was alles weer prima in orde!!!
gelukkig had ik me Lude nog niet verkocht(tja, het ging allemaal zo snel) dus die staat inmiddels weer keurig opgepoetst voor de deur, Yes!!!!!!!!!!!!!!!!
Oja! wat ik met die Peugeot accent hebt gedaan?? nou, zelfs de sloop wou hem niet meer hebben(tsssss..) dus heb ik hem maar iligaal gedumpt bij de gemeente, hahaha……the place to be for a peugeot!!!
dus MAX! het was ff heel gezellig bij Peugeot, maar ik ben weer genezen jòh, helaas kan ik jou dus die Lude niet meer aanbieden voor een prikkie(hij heeft me maar 28.000euro`s gekost in totaal!! een prikkie dus,hèhè…)
Maar je hebt toch ook een mooie bmw-motor+een Peugeot buiten staan!?!?!
dus jij bent al verwent genoeg, dacht ik zo…….
Wat is nou het moraal van dit verhaal:
Blijf met respect en begrip op andere merken-prikbords reageren en laat een ander in z`n waarde!!!!!
Je mag best een beetje dollen op de prikborden, zolang je maar niet grof of aso reageer op een ander…
@MAX!
Je gevoel voor humor mag ik wel, lache is`t zekers!!!!
grtzzz….Rick !!!!drive Lude for life!!!!