wil een crx kopen wie weet waar ik op moet letten (meest voorkomende problemen)
Inderdaad koop geen Crx met veel roest….
Let ook goed op of de homokoneet goed is… Kun je beste merken als je een testrit rijdt en je maakt een goede bocht naar links en naar rechts als je veel getikt hoort dan is het meestal je homokoneet maarja kwaaltje van honda…
En met wat voor weer het is geweest voel ook ff aan de bodemplaat of die niet nat is.
Mja waar ik zelf veel oplet is de kilometer stand….Honda staat bekend om het goede blok maar als je een crx haalt met km stand 250 denk dan ook na dat als je hem weg doet over jaar,2 jaar etc dat die dan aardig hoog staat en flink zakt met inruilwaarde.
Veel crxjes zijn uit duitsland dus kijk goed of die geen of niet teveel schade heeft gehad soms wel netjes weggewerkt maar vaak ook niet.
En mijn mening is nog steeds koop geen auto bij een goedkoop garage in Apeldoorn maarja das mijn mening .
Ik wou er ook graag een en hem lang gewacht en overal goedgekeken en heb er een en stond 107 op de Kilometerteller en hem heb nog steeds en geen klachte (alleen natte bodem en de homokoneet).
Wens je iig veel succes en laat je niet gek maken door de uitstraling .
Voor de rest dunno heb geen klachten en ben er zeer blij mee….Maar ik ga toch voor de Crx V-tec opzoek……Net iets sneller .
Kijk rustig rond koop niet gehaast staan genoeg crxjes op bv autotrader.nl , autotelegraaf.nl etc…
Wens je iig veel succes en laat je niet gek maken door de uitstraling .
Greetingzz Ronald
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?