Mijn arme Civic

• Robbie

Vandaag was eindelijk de grote dag, na precies een jaar geleden mijn bodykit van Visracing besteld te hebben zou hij vandaag naar de spuiter gaan waar alles gemonteerd en gespoten zou worden. het gaat om een civic HB lsi uit 93. Wat denk je, rij ik gisteravond mijn auto total loss. Uit de bocht gevlogen op een andere auto. Nu zit mijn mijn rechter voorkant in elkaar, dak ingedeukt, achterscherm, koplamp enz, maar links is nog goed. Nu zoek ik een zelfde Civic, maakt niet uit welke, mag esi of vti zijn, lsi maar met links een beetje schade zoals deur, scherm, motorkap, bumper. Dan kan ik alles overzetten. Als ik niks kan vinden wil ik misschien misschien mijn bodykitje wil verkopen maar dat laat dan nog wel weten.

Dus weet iemand hier een schade Civic te staan (liefst zwart of grijs), laat effe weten of als je interesse hebt in een bodykitje (voorbumper invader, en sideskirts en achterbumper wizdom, beide van Visracing)

Ik hoor het wel,

mzzl

Robbie

• FireFoxz

sjezus, klote voor je !

sterkte ermee !

• michel honda club nederland

dat is echt k*t voor je greetz michel

• Jurgen

Eigen schuld.. had je eerst goed moeten leren rijden :D

• yakuzacrx

Jammer voor je,veel sterkte met zoeken/klaarmaken.

• joost

Je kan eens kijken bij deijnen in Volkel of die er een heeft staan.

Je kan ook nog in laatste instantie het blok omhangen als je er alleen een kan vinden waar het blok van kapot is.

Heb je eventueel afbeeldingen van je bodykit?

Groeten en suc6 ermee.