online tuningshops?

• kevin

Wat vinden jullie van de online tuningshops?

Wat vinden jullie van het aanbod, missen jullie nog wat, kopen jullie wel eens wat online? enz. enz. als jullie iedeeen hebben wil ik die graag horen!

ik ben van plan een online tuningshop op te starten en later eventueel ook een gewone shop, daarom heb ik er zo interesse in.

alvast heel erg bedankt,

kevin V. :lol:

• FireFoxz

ik koop wel eens wat bij online tuningsshops en als jij er ook 1 wilt beginnen moet je er vooral op letten dat je de boel overzichtelijk en makkelijk houd. overal de prijzen bijzetten en zoveel mogelijk plaatjes en andere informatie zoals afmetingen ed. verder is een search engine altijd makkelijk op een site waar veel spullen te koop zijn. als je dit hebt dan blijven mensen op je site rondsurfen en heb je dus eigenlijk al de helft binnen

zorg dat je niet alleen maar het geeikte tuningspul voor de golf en de civic hebt, maar dat je ook exclusieve producten kan leveren als dat nodig is

• Sander

Zet ook wat tips neer voor de bezoekers die ze met de auto kunnen doen.

Bijv. tips voor raambandstickers op een goede manier te bevestigen;

Tips voor het zelf eropzetten van nieuwe velgen en dat soort tips, ik denk dat je site dan nog populairder kan worden, men heeft er een reden bij om naar jouw website te gaan.

Nog een tip, vraag bij ieder die bestelt of hij/zij op de hoogte wilt worden gehouden van nieuwe aanbiedingen.

Nog een tip, plaats boven aan de pagina in opvallende letters:

Iedereen zegt het, wij zijn de goedkoopste en de snelste!!

Maar let op maak je woorden wel waar, of wees dan in ieder geval ook relatief snel.

• kevin

ok

ik heb van meerdere mensen nu tips gehad, ik ga het nu uitwerken tot een goed plan.

als het begint horen jullie het

kevin

• yakuzacrx

suc6