Honda Prelude 5 deurs

• Davidoff

Ik hoop dat iemand mij misschien kan helpen. Ik ben op zoek naar wat meer informatie over een auto, de Honda Prelude 5 deurs ik heb namelijk nogal interesse in deze auto alleen ik zou graag eerst wat meer informatie willen hebben. Ik heb al op diverse sites gezocht naar informatie (foto's) en kwam uiteindelijk op deze site. Want ik heb verder zonder succes gezocht, en ik hoopte dat misschien iemand van jullie mij verder zou willen kunnen helpen.

Wat ik zoek : 1 extra informatie over de auto

2 foto's

Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen en bij voorbaat dank voor het lezen.

Ps. nog de beste wensen voor het nieuwe jaar en maak er wat leuks van :-).

Greetz Davidoff.

• Luder

hallo,goeie grap zeg,er bestaat geen prelude 5 deurs,de prelude is een 2 deurs coupe

• Grousta

Ja ik denk dat je verkeert zit denk dat je een andere auto bedoelt

• Davidoff

Weet iemand dan misschien de auto die ik bedoel. Ik dacht zelf dat het een Honda Prelude was. Kan het zijn dat het wel een honda prelude is maar helemaal aangepast, of b.v. een honda accord die omgebouwd is tot honda prelude ? Ik zie de auto namelijk zo heel af en toe eens rijden bij mij in de buurt en volgens mij stond er op de achterkant honda prelude. Is er misschien dan niet een model wat op een honda prelude lijkt en dan welliswaar helemaal sportief met een grote spoiler erop? Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen.

Ps. @ Luder het is absoluut niet bedoeld als grap

Ps.1 @ Grousta bedankt voor je reactie

• FireFoxz

dan zou ik zeggen dat het een accord is

• Grousta

Ga een kijken naar fotos op autotrader ofzo, mischien herken je hem daaro?

• Michiel

Ik denk dat je een honda integra bedoelt van het bouwjaar 86-90, is 5 deurs en heeft ook klaplampen zoals een prelude, is erg fijne en sportieve auto

• peter

Er zijn meerdere modellen van de Accord geweest in de USA waar honda exportmarktleider is daar heb ze een 5 drs accord gehad die veel leek op de Prelude, ik zal eens een site opzoeken misschien dat deze daar staat.

veel mensen weten niet dat Honda in de USA en Canada een echte topper is de Civic scoort al sinds 1973 en versloeg daarmee de Kever van de troon, in dat rijtje staat ook de corrola en de Vw Golf maar die moet je daar niet met een Civic vergelijken dan is het goud( civic) en Golf (koper). De accord staat in het rijtje met de avensis, passat, V40,S60,C klasse en 3 serie en is daar het meest verkocht in die klasse.

Honda heeft in 2003 9.8% meer verkocht dan 2002 en is ws nog de enige fabrikant ter wereld die zelfstandig is, men geeft wel hulp aan andere bedrijven zoals vorig jaar aan Mercedes-Benz voor het brandstofcel probleem, ingenieurs van Honda zijn uitgeleend aan dit duitse merk. Die daarom in Japan testte afgelopen zomer.Grousta schreef:

>

> Ja ik denk dat je verkeert zit denk dat je een andere auto

> bedoelt

• Luder

zou die foto graag willen zien

• Davidoff

Ik zal de auto eens gaan zoeken ik zie de auto namelijk zelden. Ik zal proberen om de auto te vinden een foto te maken en proberen online te zetten. Misschien dat we er dan uit komen.