probleempje

• civic v-tec

ik heb een redelijk groot probleem mijn civic uit 1990 wil af en toe niet lopen zodra ik hem start schommelt het toeren tal tussen de 250 en 1500 en als ik gas geef slaat hij uit na zes keer starten en dom gas blijven geven wil hij wel wie weet wat dit kan zijn vr gr civic

• Hondafreak

Soz ik weet niet wat het kan zijn…….Is het na het rijden of ook gewoon als die koud is?.

Ik had het na het rijden.

Kan zijn dat die dan ff verzuipt.Mot je gewoon vol gas geven en dan de moter aanzetten op die manier kreeg ik mijn vorig auto (civic) aan.Lukte niet altijd maar idd na paar dom gas geven doet die het.

Ik heb er niks aan gedaan en hij kreeg er op den duur ook minder last van dunno wat het was.Ben iig blij dat ik ervan ben (door hem in te ruilen tegen een Crx.)

Wens je iig succes ermee en denk dat iemand het hier heus wel weet althans neem ik aan ;).

Greetingzz Ronald

• Arnold

klinkt op een brandstof relais

• civic v-tec

Arnold schreef:

>

> klinkt op een brandstof relais

maar hij doet het niet altijd kan zoiets makelijk ver vangen worden

• Grousta

Niet vervangen maar eerst ff eruithalen en dan als die ze heeft ff de solderingen op het printje herstellen. Daarna kan je hem nog altijd vervangen. Kijk ook een naar de sensor op de gasklep (3pins,haal deze ff los en probeer het dan nog eens.

• OzzY

Is er iemand in omg. van Eindhoven die dat kan doen, ikzelf ben niet zo technisch.