%&@_^&

• Hondafreak

Goedendag,

Ik heb geen vraag of probleem maar ik wou iets kwijt.

Waarom zijn er van die ()@#%&^&@ trieste eikels die perse een sleutel of wat dan ook langs je auto motte halen.

Heb er nu 3 krassen op.Een van de achterlicht tot het voorscherm,1 kleine diepe,en er is er weer heen ergens bij kerst neergezet.Allemaal aan de rechterkant.

ARRGGHH!!!

Soz maar dat most ik ff kwijt.Trieste lui zijn het.Jij probeerd je auto mooi te maken en een ander zal het wel ff verneuken bah.Kunnen ze gewoon niet van iemands anders spullen afblijven.

Bleh zo nu ben ik dat kwijt :).

Grtz Ronald

• Grousta

Heb zelf ook een kras op de zijkant zitte over de hele deur. Lui zijn zeker jaloers of zo. Ze mogen van mij er nog een bij maken maar wel graag dat ik ze dan toevallig betrap als ik net uit de kroeg kom.

My revenge will be sweet!!!!!!!!!!!!

OH shit het is zondag ochtend en ik zal nu weer naar de kroeg, wat een leven.

• Luder

het zijn laffe jaloerse @@#$%^&lijers die zoiets doen

• yakuzacrx

Kinderachtige mensen zijn het, als je iets van een ander moet slopen om jezelf goed te voelen.

Gewoon sneu als je het mij vraagt.

Ga je hem nou laten spuiten?

iig veel suc6.

• Hondafreak

Thnx….

Denk niet dat ik hem laat spuiten wil namelijk een Crx V-Tec gaan halen maar bij bedrijfen zijn duur en bij particulieren is er weer het een of ander mis mee.

Maarja ik zie nog wel :).

Greetingzz Ronald

• Hondafreak

Bleh typfouten shit :P.Maar jullie begrijpen me wel :P

• HondaHater

Ohw sorry, was die van jou! :+

• Hondafreak

wheheheh grapjas :P

• HondaHater

Dat dacht je maar! :D

• michel honda club nederland

wat een loser WE KILL YOU SUCKER HAVE YOUR IP