Lexus style achterlichten

• barry

Hallo,

Ik wil graag mijn Lexus style achterlichten uit elkaar halen, dus het ‘glas’ van de unit scheiden. Nou is waarschijnlijk het handigste om het te verwarmen, zodat de kit zacht wordt. Wat is de beste manier om het te verwarmen? Met heet water of met een föhn of met iets anders misschien? Is er iemand die hier al ervaring mee heeft? Alvast bedankt.

Barry

• Hondafreak

Denk een fhon maar zkr weten doe ik niet soz…….maar ff vraag over dat afkitten mot je die lampen helemaal afkitten??Links heb ik vocht en rechts niet dus kun je het ff zeggen :).

Greetingzz Ronald

• FireFoxz

je kan het met een fohn doen idd, warm water zal niks uithalen.

je kan ook een verfbrandr gebruiken maar doe er wel voorzichtig mee

een ook erg vaak gebruikte manier is om ze in de magnetron te leggen en een klein beetje opwarmen. deze manier kan erg goed werken maar let wel op dat je niet de hele lamp laat smelten

• barry

Ik heb ze anderhalf jaar geleden al eens afgekit (de naden rondom, tussen de unit en het glas). Ik had toen ook alleen aan de linkerkant vocht. Ik heb toen alle units afgekit en voor ongeveer een jaar is het goed gegaan (zelfs in de herfst en de winter). Maar nu begint het gezeik weer en zit ik inmiddels met een groene mosaanslag tussen de naden van de unit en het glas. Het is ook weer aan de linkerkant.

Ik laat nog wel weten of het deze keer gelukt is, maar het kan ff duren.

• barry

Thankx voor de tips. Ik probeer het eerst maar met een fohn, da's het meest veilige. Als dat niet lukt dan douw ik ze wel in de magnetron.

• Rem

Je moet juist zorgen dat ve iets van ventilatie heb in je lampen.

Beste manier is om een boortje 2mm te pakken en aan de onderkant van je unit een paar gaatjes te boren tussen je plastickap en de unit zelf.

Je heb dan misschien na het wassen nog iets last van vocht maar dat is na een paar minutjes weer verdwenen.

Het is juist niet goed om je lamp helemaal af te kitten want het vocht wat er in it kan nergens meer heen

• Hondafreak

Thnx voor de tips :)