honda kills bmw

• Jane

Bmwrijders zijn meestal asociale mensen, zonder enige zekerheid.

Die enige vorm van zekerheid is dat ze in een duitse grafbak zitten die een agressieve uitstraling heeft.

Toen ik een tijd geleden bij de smeris in de auto zat omdat een vriendin van mij werd afgevoerd naar het ziekenhuis heb ik het nog ff aan die smeris gevraagd.

Meneer agent, klopt het dat de meeste bmw-rijders aso's zijn?…………..tjsa hij wou niet te veel kwijt aangezien hij dienst had maar hij moest wel beamen dat het zo was en zijn collega mevrouw agent ook.

Oh laatst heb ik nog een stukkie in een bmw gereden (mijn ex-vriend had er een gekocht, daarom is het nu ook mijn ex)………nou de kick die ik in een honda crx v-tech krijg als je optrekt red je met die bmw bij lange na nog niet.

PS dat het daarom uit is is natuurlijk maar een grapje he

• prelude3

Ja OK, maar wat wil je hier nu mee zeggen??

Doe nou niet net zo kinderachtig als die BMW rijder op dit forum, daar schiet je toch niks mee op.

• gijs die een prelude heeft

inderdaad,er zijn echt wel bmws die jou kloterige ouwe crxje @!#$ rijden,dus doe hier niet van die domme praat.

als ik geld had voor een echt vette BMW dan kocht ik er ook wel 1 hoor,en nu heb ik dikke pret met mn prelude

• ik

enkel met een m3 anders niet.

• Luder

ja M3s zijn zeker cool

• Michiel

ho nou us effe, we zitten hier nu lekker een hartstikke leuk crxje af te kraken. en bmw's een beetje de lucht in te blazen. doe ff normaal en hou het gewoon bij honda. :)

• Robbie

Eerlijk is eerlijk, een m3 is gewoon dik!!

• FireFoxz

een S2000 nog dikker :)

• gerard

en crx'en zijn domme antieke roestbakken,maar ieder zn voorkeur,geef mij maar een coupee

• foo fighter

wat is een crx dan oelewapper? dat is toch ook een COUPÈ!!! met 1 e trouwens